woensdag 12 augustus 2009

Het leven van een 1-jarige ;-)

Daar ben ik weer!
Ik heb het ook zoooo druk, dat ik niet eens tijd heb voor mijn blog!
Dit is wat ik zoal doe:
- Lekker buiten spelen:
Ik ben gek op buiten spelen! Lekker wandelen voor het huis en bij de koetjes kijken, naar de speeltuin, of gewoon achter het huis. Daar kan ik in de zandbak en in mijn badje (als het mooi weer is dan hé), met de bal spelen (en voetballen!) en overal opklimmen ;-)
- Mama helpen met poetsen:
zo gauw ik de kans krijg pak ik een doekje en ga alles poetsen. Van de tafel tot aan mijn eigen mond hihi, alles moet schoon!
- Model spelen voor mama hihi:
je moet toch wat als mama de hele dag voor je neus hangt met de camera ;-)
Hier had mama mooie knotjes gemaakt: - Verven!
Dat was heel leuk, papa en mama vonden het minder leuk dat ze de stoel daarna me jif moesten schoonmaken, maar daar hebben ze nu dus van geleerd ;-) -
Lekker rondlopen!
Ik heb het helemaal ontdekt. Ik loop overal naar toe, en kruip haast niet meer. Alleen als ik val, dan kruip ik ergens naartoe om te weer overeind te trekken, want zelf gaan staan lukt me nog niet zo goed...
-
Lekker shoppen:
Ik ben de laatste tijd alweer ongelooflijk verwend!
Vorige week was ik met mama en oma in Arnhem shoppen, en daar ben ik heel erg verwend door oma:
Ook tante Dionne die had wat moois voor me gekocht:
En mama? Die heeft zoals altijd de kledingkast weer aangevuld. Ze heeft alleen niet overal een foto van gemaakt :-)
En tussendoor moet ik ook even bellen en met vriendjes en vriendinnetjes spelen, je moet tenslotte ook wat aan de sociale contacten doen hé ;-)

Oh weten jullie wat ook heel leuk was, met mijn "ome" Devy naar de speeltuin!
Lekker in de zandbak:En bellen blazen:
En wandelen door de speeltuin: Nou jullie zien wel hoe druk ik ben hé ;-)
Mama en papa hebben lekker vakantie, dus kunnen we héél vaak leuke dingen doen!

3 opmerkingen:

*~SCRAP-GEK~* zei

Hoi Luna, oooooh wat ben je alweer gegroeid meis!!! Leuke foto's allemaal hoor en ik lees het al...het leven van zo'n kleine dame valt niet mee! LOL! ;-D druk druk druk! hihihihi! Ach ja, allemaal leuke dingen zijn het!!! Wacht maar totdat je straks moet werken!!! whahahahaha! Heel veel plezier met jullie vakantie, lekker veel leuke dingen doen saampjes! Groetjes Marije.

Je@net zei

Wat een leuke foto's Luna, je wordt al zo'n grote meid! En wat ben je verwend met zoveel mooie speeltjes en kleertjes. Veel plezier ermee en tot gauw!

Heidie zei

wat word je al weer een grote meid. En je hebt ook al weer zulke leuke dingen gedaan. Je bent wel lekker verwend met zulke mooie kleren.

liefs Heidie