vrijdag 6 november 2009

daar ben ik weer!

Terug in blogland!
Ja sorry, zoals jullie wel snappen ben ik druk met mijn leventje als dreumes, er is zoveel te ontdekken, en elke dag ontdek ik weer iets nieuws!!
Ik ben alweer 1,5 geweest, en de tijd vliegt!
21 okt ben ik naar het CB geweest, en ik ben weer goed gekeurd!!
84cm lang ben ik maar liefs, en 12,4kg!
Met spraak lig ik voor, ik kende toen al 40 woordjes, en inmiddels zijn er daar weer zo'n 10 bijgekomen :-D
Ik kan zelf al 2 en 3woord zinnetjes!!
Tja van wie ik dat kletsen nou heb hihi.
Verder de grove en fijne motoriek gecheckt, ook die was goed!!
Mama had nog een mooie crea gemaakt om mijn 1,5ste verjaardag :-)
Aankomende zondag ga ik met mama, Dionne, Kimberly en misschien Devy naar de jonge gezinnen beurs, zo leuk, Bumba komt ook, en die vind ik heel lief!!
ik zal jullie dan zondagavond of maandagavond laten weten hoe het was hihi, beloofd!!
Tot zondag!!

2 opmerkingen:

Je@net zei

Wat een leuke digi lo heeft mama gemaakt zeg!!
Veel plezier op de beurs vandaag......en geef Bumba een kusje van me (vind 'm zoooo lief ;-)

*~SCRAP-GEK~* zei

Hoi Luna, heel veel plezier vandaag op de beurs! Ik ben eruuuug benieuwd hoe het was? Gave digi lo heeft je mama gemaakt joh! Super! Groetjes Marije.