donderdag 29 november 2007

Update vijfde ziekte!

Nou dit wordt weer een heel verhaal, dus je bent gewaarschuwd ;-)
Het begon toen ik vanmorgen de dokter belde om te vragen of het formulier klaarligt: blykt dat zy het eigenlyk helemaal niet nodig vinden om bloedonderzoek te doen , want als er iets is, wordt er volgens hun toch nix mee gedaan.
Heb je ooit zo'n belachelyk verhaal gehoord??
Ik bedoel HALLO zelfs de GGD zegt dat het gevaar opleverd voor zwangere vrouwen!! En die zullen het wel weten toch!! Maar ik heb net zolang lopen zeuren, en gezegd dat ik me echt zorgen maak, totdat ze t formulier wél voor me klaarleggen. En dat zou pas om 3uur, maar heb t weten te vervroegen naar 2uur. Wat is er zo moeilyk aan een formulier uitschryven?? Ik was echt zoooo kwaad!! Ik ga nooit naar de dokter, en dan heb ik es een x wat, en dan moet ik byna bidden en smeken of ze alsjeblieft iets willen doen.
Kom ik om 2uur by de dokter, zegt ze: oja, dat formulier. Het is nog niet klaar, neem maar even plaats in de wachtkamer, dan is t over 10 minuten klaar....
10 minuten???
Waarom moet ik dan een halve dag wachten????
Heb ze daar nog wel duidelyk gemaakt dat ik me toch echt wel zorgen maakt, maar nee, iedereen daar begreep dat wel zei ze. Ik betwyfel t....
Maar goed, mn bloed is geprikt. Deed wel iets meer pyn dan de vorige keer, maar goed, alles voor ons kindje! Het enige is: de uitslag duurt een week!! Dit omdat het opgestuurd moet worden naar t lab in Nymegen.
Ik heb mn VK dus maar gelyk weer opgebeld hoe ik dat nu moet doen met t werk, en zy adviseerde ten sterkste om totdat ik de uitslag heb, niet te gaan werken.
Dus tot donderdag zit ik sowiezo thuis :( Mis ik mn eerste sinterklaasfeest op mn eigen BSO, baal ook flink dat ik niet kan gaan werken, maar ons kindje gaat nu voor!
Dus dat wordt een hoop scrappen vd week, aangezien ik alweer aan de beterende hand ben (lang leve t stomen met dampo, en de versgeperste jus, dat ik nooit eeder zo'n apparaat gekocht heb, geweldig!!)

3 opmerkingen:

*~SCRAP-GEK~* zei

wat een rare dokter zeg! belachelijk! jeetje....wat een toestand allemaal, maar wel goed dat je thuisblijft als de verloskundige dit adviseerd! je moet toch goed voor jezelf en het beebje zorgen! wel jammer dat je nu het sinterklaasfeest mist, maar ja.....volgend jaar haal je het gewoon dubbel en dwars in! sterkte meis! tot zaterdag!

ik denk aan je! dikke knuffel van mij! groetjes marije.

Wendy Schoonhoven zei

Wat vervelend dat je nu bijna een week op de uitslag moet wachten zeg...maar goed, de test is gedaan. Beter dat je thuisblijft ook al mis je nu dingen..wat je zelf al zegt, je kindje gaat nu voor...Scrap maar lekker veel, dan vliegt de week ook voorbij. Veel sterkte nog en ik houd je blog in de gaten voor de uitslag...xxx Wendy.

Iris zei

ooh plaats ik mijn reactie bij het verkeerde stukje....

jeetje dat ze zo moeilijk doen om een formuliertje! Belachelijk hoor.
Hoop dat je een goede uitslag krijgt en inderdaad doe het rustig aan. Je kindje is belangrijker dan je werk! Wel jammer dat je sint mist maarre volgend jaar weer een kans!