zondag 23 november 2008

Sneeuw??

Weten jullie wat er gisteren is gebeurd??
Ik werd wakker, en keek met mama naar buiten, en alles was wit!
Papa en mama noemden het sneeuw, maar volgens my was t gewoon melk, jammie :-D
Net voor ik naar bed ging, begon het weer te "sneeuwen", en hebben mama en ik even samen naar buiten gekeken.
Ik vind t maar wat mooi, die vallende melk, ik ben er helemaal stil van....
Papa is druk aan t werk, die is de badkamer aan het maken by Kimberly en Didi, want die hebben een huis gekocht, goed hé :-D
Oja, mama is helemaal bly met haar laptop, want daar zit photoshop op. En daar kan ze hele leuke dingen mee doen....
Kyk maar!
Van deze foto:

Maakt ze een mooie ouderwetse foto:

Of juist een striptekening:

Grappig hé :-D
Tot de volgende keer!

2 opmerkingen:

*~SCRAP-GEK~* zei

jippie!!!! de eerste keer sneeuw! super leuk ziet dat eruit he!!! LOL! en wauw wat ben je toch een mooie meid Luna! die foto is echt prachtig! en voelt mama zich alweer een beetje beter? hoorde dat ze ziekjes was! groetjes en een dikke knuffel van marije.

Je@net zei

Ha Luna, wat een mooi gezicht was dat hè, al die sneeuw! Volgend jaar gaan we samen sleetje rijden en een sneeuwpop maken! Da's nog veeeeel leuker!
En wat een gave foto's kan mama maken zeg! Superdepuper!
Vond het heel gezellig om vanmdidag samen even te knuffelen. Tot gauw maar weer!