vrijdag 19 september 2008

Daar was ik eindelyk weer es ;-)

Héhé, mama is ein-de-lyk eens niet aan t digiscrappen (dat heeft ze sinds kort ontdekt) en dus kan ik mn blog weer eens updaten!
Ik heb weer veel te vertellen hoor!

Ik heb een super leuk nieuw speelkleed, kyk maar:

Mooi is ie hé? Hy heeft van die leuke kleurtjes, en speeltjes, die ook nog eens lekker smaken:
Over eten gesproken......
Ik eet nu al 3 weken groenten, hele potjes zelfs al.
Het menu bestaat uit: worteltjes, sperzieboontjes, bruine bonen&appeltjes, worteltjes&aardappels of brocolli&aardappels. En ik vind alles even lekker!
Maar eigenlyk had ik ook wel eens zin in een ander smaakje, iets zoeters....
Dus ik ging hard op zoek: Maar nee, dat was t allemaal toch nét niet.
En toen bedacht mama dat ik ook wel fruit zou lusten! Nou dat was ff smullen zeg, hmmmmmm:
Kom maar hier met die lepel hoor :-D De eerste keer kreeg ik een half potje banaan.
Maar eigenlyk vond ik dat niet genoeg hoor:
dus mag ik nu gewoon een heel potje :-D hihihi
Dus ik kryg een potje fruit smorgens, en een potje groente smiddags. En ook nog wat flessen.

Gisteren is mama my wezen wegen en opmeten, en ik weeg al 7510gr (705gr erby) en ben al 65cm (3cm erby). Wat groei ik toch goed hé :-D

Ook ben ik al 3x met mama naar babyzwemmen geweest, dat vind ik wel heel erg leuk, naar alle kindjes kyken, en lekker spartelen. Alleen de laatste 2x moest ik door een zeil met gat onder water zwemmen, en dáár hou ik dus echt niet van hoor! En dat laat ik ze wel weten ook, ik gil lekker t hele zwembad by elkaar gnagnagna. Nu heeft mama met de zwemjuf afgesproken dat ik de volgende keer aan t eind van de les door t gat ga, maar of ik t daar mee eens ben ;-)
Hier zyn wat foto's van de 1ste keer, ze zyn een beetje wazig, want die heeft iemand van t zwembad gemaakt met mama's telefoon:
Hihi mama had géén waterproof mascara op ;-)
Vorige week is Hanneke met Nieve mee geweest, dat is myn vriendinnetje. Zy vond het ook heel leuk. Toen hebben we ook foto's gemaakt, maar die heeft mama nog niet....

Morgen ga ik eerst met mama boodschappen doen, en dan met mama en Marye naar de stad, lekker shoppen :-D
Papa moet werken, hy is héél hard aan t sparen voor een nieuwe tv, een hele mooie zegt ie, met allemaal kleurtjes aan de zykant. Nou daar hou ik wel van :-)
Oja, normaal doet mama my s'avonds in bad, maar nu heeft papa t al een paar x gedaan, dat vind ik super gezellig, kan ik die ook weer eens nat spatten!
Nou tot de volgende keer maar weer, leuk dat jullie weer kwamen lezen (en ik zal de volgende keer sneller wat van me laten horen hoor :-) )

2 opmerkingen:

*~SCRAP-GEK~* zei

hoi Luna, WAUW! wat een super gaaf speelkleed heb je toch, ik heb hem al in het echie mogen bewonderen, daar kun je lekker op spelen! leuk! en wat goed eten kun jij al, yummie yummie!!! alles gaat er met smaak in lees ik! hihihi! je ziet er ook zo mooi uit op alle foto's en die kleertjes...ik ben jaloers hoor! en vandaag ook nog gezellie shoppen! kan ik weer lekker gek met je doen! LOL! het zwemmen is ook helemaal leuk lees ik, en ik zou ook mooi niet onderwater gaan hoor, gaat je hele haar door de war! hihihihi! tot zo Lunaatje! liefs Marije. (die gekke mevrouw) LOL!

Je@net zei

Ha die Luna, wat een mooie foto's weer zeg!!
En je speelkleed.....GAAAF!! Daar wil ik samen met jou ook wel es een keertje op spelen hoor!!