zondag 31 augustus 2008

Vandaag was het zover, ik kreeg myn eerste hapje!
Lekker worteltjes, jammie!
Hier zyn de foto's, vers van de pers ;-)

Morgen kryg ik weer, leuk hé :-D
We doen het voorlopig 's morgens, dan is mama altyd thuis, en kan ze t zelf doen.
Gisteren ben ik de hele dag op stap geweest, met mama, Marye & Jeanet eerst naar P&P in Doorn, en daarna naar de stad, toen ging Sarike ook mee.
Ik vond het wel heel gezellig, heb lekker met iedereen geknuffeld, en helemaal niet gehuild als iemand anders my vast hield.
Dit ben ik met Truike van P&P:
En ik ging ook nog even by Marye op schoot hihi:
Zy deed de hele dag heel gek met my, dat vond ik wel grappig ;-)
Ik sta ook nog met Jeanet en Marye op de foto, maar die moeten ze nog even doormailen, dus die kan ik nog niet showen!
Vanmiddag gaan we lekker met opa en oma naar t stadsfeest, het is lekker weer, dus kunnen we goed winkelen hihi.
Leuk dat jullie myn blog weer kwamen bezoeken, en tot de volgende x!

Kusjes Luna!

7 opmerkingen:

*~SCRAP-GEK~* zei

hoi Luna, volgens mij vond jij dat groentehapje wel heel erg lekker! hihihi! leuke foto's heeft papa gemaakt hoor! LOL! ik vond het gisteren erg gezellig en tja...wen maar vast aan die gekke tante hoor, want die is niet meer te redden! whahahaha! en toen kwam ik je vandaag ook nog tegen! dat was leuk! :-) ik ben benieuwd hoe je je hapje morgen vind! dikke kus van mij!!! (marije...die gekke scraptante) LOL!

Anoniem zei

Hi Luna,
Zo te zien heb je lekker zitten smullen van je eerste hapje en heb je het nog redelijk netjes gehouden. Mama mag trots op je zijn (papa natuurlijk ook).

Leuke foto's!

Groetjes,
Askim

Anoniem zei

Lekker he zo'n eerste hapje.Je vond het volgens mij wel super lekker.Het is alleen al leuk om te zien wat voor een snoetje je er bij trekt ha ha.dikke kus Dionne

Iris zei

Ooh wat een leuke foto's! Heerlijk dat eerste-hapjes-moment!
Heb je ook al bruine boontjes met appeltjes gekregen? Die vond Max altijd zo lekker!

Je@net zei

Mmmh, dat ziet er ook wel heel lekker uit zeg!! En zo te zien smaakt het ook errug goed!
Was gezellig in de stad hè meissie. Bij je volgende stadsfeest krijg jij ook een ijsje hoor ;-)

Anoniem zei

Hoi Hoi!

Zo dat is lang geleden, maar hier ff een reactie van ons ;) Luna, wat ben je gegroeid! Lekkere bolle toet heb je gekregen ;) Gisteren heb ik ook mijn eerste wortelprutje gehad en vond het best lekker! Ik zag er net zo uit als jou, hi hi! Het is een poosje niet zo goed gegaan met mijn darmpjes enzo, maar nu gaat het voorlopig weer goed ;) Groetjes Van mama en mij!

Quinty(die van de baby massage ;)

*~SCRAP-GEK~* zei

hallo Luna, ben je er nog! ;-) het word wel tijd voor een nieuwe update hoor, want ik weet dat je inmiddels ook al aan het fruit zit! whahaha! dus kom aar op met al die leuke verhalen! groetjes marije.