woensdag 15 oktober 2008

Daar ben ik weer!

Zo ik kom weer ff vertellen hoe het met my is!

Gisteren was ik alweer 6 maanden, wat groot al hé. Papa en mama hebben iets lekkers gesnoept voor myn halve verjaardag (ik kryg de hele dag lekkere dingen hihi) en een verjaardagsliedje voor my gezongen (want een halve dat gaat niet ;-) )

Vanmorgen ben ik weer naar myn APK geweest, en ik ben weer helemaal goed gekeurd! Ik deed alles netjes zoals het hoorde, en ze vonden my zo'n lieve en vrolyke baby :-D Mama helemaal trots natuurlyk ;-)
Ik weeg nu 8130gr en ben al 66 cm!
Ook heb ik nu een ander eetschema, dat van een baby van 7 maanden hihi. Mama en papa vonden dat ik weer meer spuugde nu ik groente en fruit erby had, en 4 flessen, dus ze dachten dat het teveel was.
Dus nu kryg ik tegen half 9/9uur een fles, tegen half 11/11uur fruit, tegen 1uur een fles, tegen 3uur wat lekkers, een liga ofzo, tegen half 5 groenten met evt een toetje (vanaaf kryg ik danoontje, jammie!!) en dan tegen half 9 weer een fles. En dat gaat hardstikke goed, ik vind al die nieuwe dingen heel lekker.
Ook ben ik nu aan t wennen aan de opvolgmelk vanaf 6 maanden, en kryg ik savonds wat rystebloem door de fles.

Deze week is het herfstvakantie, dat betekend dat mama de hele dag moet werken, maandag, disndag en donderdag, en dat we ook niet kunnen zwemmen, omdat t dan niet is. Vorige week zyn we ook niet geweest omdat ik zo verkouden was. Maar dat is gelukkig over! Maar nu begint mama een beetje te snotteren (maar dan kunnen we wel zwemmen hoor hihi)

Ook is er ergens een tandje onderweg, mama denkt rechtsboven. Gelukig heb ik er niet de héle tyd last van!

Ik lig nu niet meer in de wagenbak, maar in de wandelwagen (buggy). Nog wel in ligstand, maar ik kan alles nu zo goed zien! Als voetenzak heb ik deze:

En hy is super warm, ik kan er dus ook lekker in slapen hoor!

Oja ik moet van mama nog even de foto's showen van de fotoshoot by de c1000, dat was heel leuk, ik mocht in de koffer, en in t kratje:


Hierdoor geinspireerd heeft mama zelf ook een kratje en een picknickkoffer/mand gekocht, en die heeft ze vorige week zaterdag meegenomen naar een meeting met Nieve (mn dinnetje), Mila, Amy en Noah, en hun mama's natuurlyk. Alle baby's zyn in april/mei geboren en mama kent hun mama's van het zwangerschapsforum:
Met zn allen:

Kratjes en koffers:

Gezellig samen op t kleed:

Ja ik sta er niet zoveel op, mama die wil hier thuis met my binnenkort (as weekend??) een fotosessie gaan doen, dus dat wordt weer lachen!
Voor de kerstkaart heeft mama ook al een leuk idee, maar dat verklap ik nog niet hoor :-P

Zo ik ga weer, ik kryg zo myn flesje, en daarna gaan mama en ik even naar de stad, mag ik lekker weer in de buggy :-D

Daag allemaal, tot de volgende keer maar weer!

6 opmerkingen:

*~SCRAP-GEK~* zei

oooooooh ik zie het al...ik heb weer van alles gemist! wat ben je toch groot geworden!!! wauw! en een nieuw eetschema! goed hoor! ik kom echt snel weer een keertje langs, want ik mis jou en je mama wel een beetje hoor!!! die leuke lachjes van je en je kunt altijd zo lekker knuffelen! en het gekletst met je mama! tot gauw Luna! heel veel liefs en en dikke knuffel van mij!!!! je weet wel...die gekke scraptante! hihihi!

*~SCRAP-GEK~* zei

en die kleertjes, waren die niet voor kerst??? of heeft mama ze toch nu vast stiekem voor je gekocht! LOL! hihihihi! ;-) je bent echt zo'n mooie meid!!! en 6 maanden alweer...zucht...time flies!!! :-)

Je@net zei

Ha meissie, wat een mooie foto's heeft mama weer gemaakt!! En wat een mooie kleurtjes heb je aan! Staat je goed hoor!
Fijn dat alle nieuwe hapjes je zo goed smaken, wat zul jij een grote meid worden!
Tot morgen!!

Anoniem zei

Nou ze hebben helemaal gelijk je bent een hele lieve en vrolijke baby.We hebben het zo leuk gehad dinsdag.Je had mega goede zin.En je genoot van alle aandacht van kimberly en devy.Ik kijk al weer uit naar donderdag.dikke kus dionne

Iris zei

Wat een mooie foto's van jou zeg. Wat ben je toch een knappe meid. En zo groot al. Jeetje een half jaar oud alweer. pff je groeit veel te snel hoor.
ZO te lezen kun jij ook al heel goed allerlei lekkere dingen eten.

Heidie zei

wat een mooie foto's van jou. En je groeit al zo hard. En mama heeft mooie kleren voor je gekocht. Die pet staat je trouwens ook super.
liefs van Heidie