zondag 9 november 2008

Hallooooooooooooooooooooooooo!!
Daar ben ik weer!!
Mama heeft ein-de-lyk weer es tyd om mn blog te updaten, dus nu kan ik jullie weer vertellen hoe het met my gaat.
Ten eerste kan ik sinds 2 weken rollen, van mn buik op mn rug kon ik al wel (maar deed ik nie zo vaak) maar nu kan ik ook van mn rug naar mn buik. Knap hé :-D
Kyk maar eens naar deze filmpjes:
Hier ben ik het weer heel hard aan t proberen voor mama, want nadat ik gerold had, wilde mama dat natuurlyk ook op film hebben hihi:


En hier lukte het weer:


En toen wilde mama dat ik het héél vaak deed, dus ze rolde me elke keer weer terug, flauw hé ;-) :


En nu rol ik dus wanneer ik de kans kryg, vooral op de grond op een groot kleed ga ik alle kanten op, en schik dat ik dan heb...

Verder ben ik al een hele poos bezig met de bekende tanden-verschynselen: kwylen, op alles kauwen, soms slecht de flessen drinken, rode wangen, enz enz.
En nu heb ik gisteren en vandaag héél veel gepoept, en sinds gisterenavond is het héél dun (sorry voor de details ;-) ), dus nu heb ik hele rode billetjes :-(
En het doet dan ook erg pyn als ik weer gepoept heb, en papa of mama moet het schoonmaken. Ze doen er wel heel dik van die creme op, sudocreme heet het ofzo, maar het doet nog steeds pyn.
Vannacht had ik ook 2x gepoept, en moesten papa en mama dus uit bed om me te verschonen, én om me allemaal nieuwe spullen aan te trekken, want die had ik ook helemaal onder gepoept :-(
Ik kan nu ook niet zo goed zitten, byv in de kinderstoel, dus eet ik nu weer in de wipstoel of op schoot in een beetje een hanghouding. Maar vandaag had ik sowiezo niet zo'n honger, alleen de flessen heb ik allemaal leeggedronken, en mn warm eten smaakte ook lekker, alleen dat spuugde ik dus gelyk weer uit, op mn slab.......
Dus mama twyfelt oft nou van de tandjes komt, of dat ik ziek wordt.
Ze hoopt in ieder geval, en papa ook, dat het snel over is, want ze vinden t zo zielig voor my (en ik ook wel een beetje eerlyk gezegd....)

As donderdag kan ik nog 1x oefenen met zwemmen, want de week erna, 20 november, mag ik op voor myn allereerste diploma, myn bronzen diploma. Is dat niet gaaf!!
Ik eet trouwens ook al een poosje brood, en lekker dat ik het vind! Lekker op een korstje sabbelen, en stukjes met smeerworst of smeerkaas eten, jammie!

Nou dat was het weer voor vandaag.
Oja mama heeft nog 1.5 week verlof op te maken voor t eind van het jaar, dus het ziet ernaar uit dat ze nog wat daagjes vry is binnekort :-D Dat vind ik wel gezellig!

3 opmerkingen:

*~SCRAP-GEK~* zei

hoi Luna, WAUW!!!!! wat kun jij al goed rollen zeg! super knap van je hoor! ik ben helemaal trots! :-) wat zielig dat je nu zo'n last van dunne poepluiers heb, niet ziek worden meisje! en JIPPIE...al bijna je diploma...YOU ROCK GIRL!!!! dikke kus van die gekke (scrap)tante!!! LOL!

Je@net zei

Zoooo he, jij kunt al goed rollebollen Luna!! Knap hoor ;-)
En ik snap best dat je je zelf een beetje zielig vind hoor, het valt niet mee om een grote meid te worden met een mond vol tanden!
Succes met het oefenen op de zwemles hoor!!

Anoniem zei

Hoi Luna
Leuk dat mama en filmpje heeft gemaakt.Het is ook grappig om te zien als je rolt maken je beentjes zelfs al een kruip beweging.Hoelang zal dat nog duren? En niet ziek worden hoor laat het gewoon de tandjes zijn.Dikke kus Dionne