vrijdag 19 december 2008

Sinterklaas (beetje laat hihi)

Daar was ik weer!!
Mama heeft alles klaar (voorlopig dan) in photoshop (oa de kerstkaarten) dus ze heeft weer wat blogtyd!
Ik zal jullie allereerst nog even laten zien hoe erg ik verwend ben door die lieve Sinterklaas (die alweer 2 weken terug naar Spanje is!):
Vond het heel leuk al die kadootjes uitpakken, maar werd er ook wel erg moe van hoor! Maar gelukkig was Devy er ook, myn grote oom :-) En die hielp my héél goed met uitpakken, lief hé!! Oh en hebben jullie myn mooie staartje gezien ;-) En die kleertjes die ik aanheb, had Sinterklaas ook al gebracht!
En ik heb al heel vaak gespeeld met myn nieuwe speeltjes!

Verder nog geen tandjes nieuws hier, ik heb er nog steeds wel last van, ik heb een week ofzo ook slecht geslapen snachts, soms was ik wel 2 of 3x per nacht wakker, tot grote schik van mama ;-)
Maar nu slaap ik weer goed door, elke keer tot half 8/ 8 uur, en vanmorgen zelfs weer zoals vanouds tot half 9.
Daar was mama natuurlyk heel bly mee! (en papa ook, maar mama die moest er steeds uit hihi, omdat papa vroeg op moest)

Strax zyn we papa op wezen halen, die had zoals mama dat noemt, "zuip en vreet festyn van t werk" hihi. Dat heeft ie altyd voor de vakantie.
De collega's van papa waren allemaal heel aardig, ze kwamen allemaal met me kletsen, en mn handje vasthouden, en leuk tegen me doen, en ik genoot van al die aandacht!!
Ook heeft mama zoals ik al eerder zei in Photoshop kerstkaarten gemaakt van my, ze zyn heel mooi geworden!
Vandaag heeft ze ze allemaal op de post gedaan, en ik zal ze ook hier op myn blog zetten.
Het zyn 3 verschillende haha,mama kon niet kiezen ;-)

Gisteren ben ik weer lekker wezen zwemmen, ik vond het echt héél erg leuk, ik moest steeds lachen en gillen van plezier. Alles zag er ook heel mooi uit in kerstsfeer.

Mama en papa vinden sowiezo dat ik de laatste paar dagen zo lief en tevreden ben, ik kan heel goed zelf spelen, ik rol (nee nog niet kruip) de hele kamer door en vermaak me opperbest!
Nou nu zyn jullie weer een beetje op de hoogte.
Tot de volgende keer maar weer!!

2 opmerkingen:

Heidie zei

Wat een boel leuke dingen heb je wer mee gemaakt. En nog gefelicuteerd met je eerste zwemdiploma. Je sinterklaas kado's zijn ook erg mooi.
liefs van Heidie

*~SCRAP-GEK~* zei

hoi Luna, wat heb jij toch een druk bezet leven! LOL! en wauw...je bent echt super verwend zie ik! leuk spulletjes joh! en dat staartje...sooooo cutie! :-) die tandjesfee komt vanzelf hoor, dus nog even rustig afwachten...straks komen ze mischien wel allemaal in 1x, dan ben je er in 1x vanaf! ik kan me voorstellen dat je zwemmen super vind, lekker spartelen in het water! heerlijk toch! tot gauw maar weer! Marije heeft het druk druk druk, maar zodra alle feestdagen voorbij zijn en alles weer rustig is kom ik gauw een keertje hoor! dikke knuffel van mij! (die gekke scraptante)