vrijdag 5 december 2008

Hallo!!

Daar was ik weer :-)
Ik heb jullie een hoop te vertellen hoor.Maar ik ben wel een beetje moe, ik ben vanaf maandag/dinsdagnacht al snachts elke keer wakker, dan ben ik heel verdrietig :-(
En dan komt mama om de speen erin te doen en me te troosten, en dan ben ik bly.
Maar als ze dan weggaat, ben ik wel weer even verdrietig...Maar dan ga ik uiteindelyk wel weer slapen.
Mama doet ook steeds dat vsm spul om mn (nog niet verschenen)tandjes, en dat helpt wel.
Mama zegt dat ik er ook wel een beetje een spelletje van maak, maar ik ben gewoon helemaal bly dat ze komt als ik verdrietig ben :-D
Nou ik zal eens vertellen wat ik deze week allemaal mee gemaakt heb!Ik heb alweer 2x myn schoentje mogen zetten, vorige week woensdag, en gisterenavond.Er zaten weer hele leuke verassingen in (euh onder) kyk maar:

En gisteren werd ik nog meer verwend, want Sinterklaas had by Volkan Wanda & Can allemaal kadootjes gebracht!
Voor ons allemaal 2 tassen vol. In 1 tas zat wat lekkers, en in papa's andere tas lekkere mannengeurdingetjes,en in mama's 2e tas ook lekkere geurdingetjes.
En in myn 2e tas zaten ook hele leuke dingen, kyk maar! Een heeeeeele mooie jurk, en een rose maillot, en mooie sokjes, een nieuwe romper en slab, en allemaal leuke dingetjes voor in myn haren: En dit was myn lekkers, ook myn eerste chocolade letter :-D : Ook ben ik gisteren weer lekker wezen zwemmen, daar moesten we allemaal pieten-opdrachten doen, en heb ik alwéér een diploma verdiend, en echt pietendiploma!! Zondag was oma jarig, we hebben haar lekker verwend met een nieuwe lamp die ze zo graag wilde, ze vond het wel een beetje te gek, maar ze is er wel heel bly mee hoor!
Morgen gaan we Sinterklaas vieren, mama en papa zeggen dat er dan nóg meer kadootjes komen!!

Wauw, ik vind Sinterklaas en Zwarte Piet wel héél lief hoor, dat ze my, en ook andere kinderen, zo verwennen :-)En ze komen ook nog ieder jaar terug, wat een feest :-)
Mama heeft trouwens ook weer voor me geshopt (what's new hihi):
Sorry, die wil nie goed ;-)
Enne tot slot vraagt mama zich af waar haar kleine baby is gebleven: Tot snel allemaal, ik zal snel foto's van morgenavond laten zien!

3 opmerkingen:

*~SCRAP-GEK~* zei

hoi Luna, zooooo wat ben jij verwend zeg, en vananvond alweer! jij boft maar joh! :-) en ik zie op de foto ook dat je schoentjes binnengekomen zijn! YES! gelukkig maar! gaaf hoor! en alweer een diploma...toppie hoor...gefeliciteerd! heel veel plezier vanavond! en als de Sint weer weg is dan kun je vast weer beter slapen...dat zijn spanningen mama! whahahaha! LOL! groetjes marije.

Iris zei

wat ben jij toch een heerlijk ding zeg!!! En inderdaad die kleine baby is nergens meer te bekennen!

Die mama van jou houdt echt wel van shoppen hè. Hoeveel paar schoentjes heb jij wel niet? En hoeveel kledingkasten? Maar goed, het is natuurlijk wel erg leuk om steeds al die spulletjes te kopen.

Wat ben jij lekker verwend door sint en piet zeg! En gisteren ook weer. Nou jij boft maar!

Wat t slechte slapen betreft, heeft Max ook een paar maanden last van gehad. Gewoon (tja klinkt heel makkelijk) even paar nachtjes laten huilen....(ooh wat ben ik gemeen) en dan gaat deze 'periode' vanzelf over...

Je@net zei

Ooooh, wat ben jij verwend!! En vanavond alweer pakjesavond...jij moet wel heeeeel lief geweest zijn dit jaar zeg ;-)
Veel plezier!!