dinsdag 12 mei 2009

2 tandjes erby en moederdag!

Ja jullie lezen het goed:
in 1 week tyd heb ik er 2 tandjes by gekregen!!
Als je op het plaatje rechts op myn blog kykt, zyn het nummer 4 en 5 (moet nog bygewerkt worden hoor!)
En ik ben nog niet klaar, want nummer 6 zit ook al te drukken, en miss zelf nummer 7 wel...
Ik heb er wel flink last van, mn billen zyn helemaal rood en kapot, het bloed zelfs :-(
En ik kan slecht slapen. Ik ben al 2 dagen vroeg wakker (7uur/half8)
En dus overdag heel moe.
Gisteren sliep ik overdag ook maar 1.5uur, dus vandaag lag ik om 10.15 alweer in bed!
Om half 1 heeft mama my maar wakker gemaakt hahaha.
En nu maar kyken of ik vanmiddag nog ga slapen, als ik smorgens geslapen heb, wil ik smiddags meestal niet meer, dus normaal slaap ik nog maar 1x op een dag.

Zondag was het moederdag! Ik ben heel lief voor mama geweest, en heb haar 2 mooie kadootjes gegeven.
Die kun je uiteraard op haar eigen blog bekyken ;-)

Papa en mama zyn heel erg druk in de tuin (zie ook mama's blog), dus hopenlyk kan ik snel in de tuin spelen!

Tot de volgende keer!

4 opmerkingen:

*~SCRAP-GEK~* zei

Ooooooh arme Luna!!! :-( ik hoop dat je tandjes er snel door zijn en de pijn snel minder word meis...

Ik ga snel naar je mama's blog om je cadeautkes voor moederdag te bewonderen! :-)

Liefs Marije.

Iris zei

ooh dat kan behoorlijk zeer doen. Hoop dat de tandjes snel door komen dan doet t niet meer pijn!

Heidie zei

ik hoop dat je tandjes snel door komen. En het was erg leuk om je van de week te zien. Je zat zo lekker te smullen van je eerste softijsje.
liefs Heidie

Je@net zei

Aaauuuu, dat zal vast pijn doen ja! Hopelijk zijn ze er inmiddels al door!