zaterdag 6 juni 2009

lopen-update ;-), jurkje en tandje!

Daar ben ik weer!!
Ik heb weer een hoop te vertellen, wat kun je het als dreumes toch druk hebben!
Het leren lopen gaat erg goed, eerst aan 2 handen en langs de tafel/box enz. Nu kan ik al aan 1 vinger lopen, en vanmiddag probeerde ik tot grote verbazing van mama los te staan én te lopen!!
Van mama naar de kinderstoel, waar ik sowiezo de hele kamer mee rondloop. Net als met de speelgoedbak, de poef, krat met flessen, enz, enz.
Ik ben dus lekker op dreef!
En dat moet ook, want as vrydag op de bruiloft van Brian & Tamara, mag IK samen met het neefje van Brian de ringen dragen!
dat vind ik wel spannend zeg, en ik weet niet of ik dat wel zonder mama & papa durf, zo met al die vreemde mensen.....maar gelukkig kan mama of papa nog met my meelopen, mocht dat nodig zyn....
Deze jurk kryg ik aan:
Photobucket
Gaaf is ie hé!!
Verder heeft mama eindelyk es een fietsstoeltje voor my gekocht, kunnen we fietsen! Je kunt hem op haar blog bekyken...
Morgenvroeg gaan mama en ik lekker naar Jeanet, die was jarig vorige week. Het kadootje ligt hier al klaar, maar ik verklap nog niet wat.
Ik klets er ook al vrolyk op los. Uiteraard kunnen papa en mama de helft niet verstaan van wat ik zeg, maar mama en papa en nee en bah wel! En als mama vraagt wat de koe zegt, zeg ik BOE!!
Oh, en tandje nr 5 is zo goed als door, daar moest ik weer flink moeite voor doen!!
Tot snel, en bedankt voor het kyken!

3 opmerkingen:

*~SCRAP-GEK~* zei

Jaaaaa...JIPPIE! Ik kijk elke dag even op je blog voor een update, leuk om je morgen te zien Luna! Wat super dat je al bijna kan lopen en al 5 tandjes! WOW! Wat een super gave jurk heeft mama voor je gekocht joh! WAUW! PRACHTIG! En de ringen dragen/brengen...dat komt vast helemaal goed!!! :-) Tot morgen...liefs Marije.

Je@net zei

Ha die Luna, wat een mooie jurk krijg je op het feest aan zeg!!
En dat je al aardig kunt stappen, hebben we zondag wel gezien. Knap hoor.
Tot gauw!!

Heidie zei

wat een mooie jruk heeft mama voor je gekocht. En wat super dat je al bijna kan lopen.
liefs Heidie