maandag 13 juli 2009

Oja

Ik was helemaal vergeten te vertellen dat ik 30 juni naar het consultatiebureau ben geweest!
Ik weeg nu al 11,4kg en ben 80cm lang! groot hé :-D
Ze gingen weer kijken hoe goed ik alles al kan, en ze vonden dat ik al zo slim was, ik kan mijn buik, voeten, handen, haren, tanden en neus al aanwijzen, en de buik van papa en mama ook!
Ook weet ik wat de koe zegt, de eend en als t uitkomt de hond hihi.
En ik kan al hele veel dingen!
Jammer genoeg vond die mevrouw t ook nodig dat ik weer es prikken kreeg, ik was heel stoer en hoefde maar heel even te huilen.
Maar afgelopen paar dagen heb ik er toch wel last van gehad hoor. Ik had steeds koorts en voelde me niet zo lekker. Ook moest ik wat meer huilen en sliep ik meer.
Het lijkt nu wel beter te gaan.....
Gelukkig ben ik er nu voor héél lang van af, de volgende prikken komen pas als ik bijna 4 ben!
ik heb nu trouwens aan de andere kant ook een kies door, en onder komt er ein-de-lijk een 3e tandje bij!
Mama is afgelopen zaterdag naar de Efteling geweest, en toen heeft ze een mooie toverstaf en een echte efteling speen (ook nog van difrax hihi) voor me meegenomen!

Op mama's blog hebben jullie vast het slechte vakantie nieuws al gelezen :-(
Ik hoop dat mama nog wat kan regelen, duimen jullie met me mee??
Tot snel!

2 opmerkingen:

*~SCRAP-GEK~* zei

Hoi Luna, zooooo he? Jij bent al groot geworden! en gelukkig ben je nu voor heeeeel lang van de pirkjes af! :-) Ik heb al gehoord van mama dat het ruilen met de vakantie een beetje gelukt os, dus heeft het duimen van me toch geholpen! Een dikke knuffel van mij! en was je blij met je toverstaf en speen? :-) Groetjes Marije.

Antoinette zei

Ik ben de goeiste;-)