maandag 6 juli 2009

Zoveel...

...te vertellen!! Ik heb afgelopen donderdag mijn 2e zwemdiploma gehaald!!
Eerst had ik brons, en nu brons ster.
Nog 4 teddybeer-diploma's, en dan heb ik ze allemaal!
Ook gaat het leren lopen steeds beter, ik kan nu goed achter mijn babywalker lopen, en ook achter de poppenwagen is geen probleem!
Vanmiddag probeerde ik weer een paar pasjes los, en ik probeer ook steeds vaker los te staan.
Maar dat is nog best moeilijk!
Maar ik heb er wel ontzettend veel lol in:
En omdat t lopen steeds beter gaat (nou ja ok, eigenlijk omdat mn vorige schoentjes behoorlijk versleten raakten door t kruipen hihi) heb ik nieuwe gekregen:
Gaaf zijn ze hé :-D
Wat ik ook nieuw heb, is een zandbak/zwembadje.
En afgelopen week heb ik al een paar keer in het zwembadje en in de zandbak gespeeld.
Als iemand nu vraagt of ik in de zandbak wil, ga ik helemaal glunderen :-D
Een paar weken geleden kreeg mama een uitnodiging voor een fotograaf die bij de AH kwam, en natuurlijk moést ze me weer even op de foto laten zetten!
Dit is het resultaat:
Nou tot de volgende keer maar weer!
Bedankt voor het lezen van mijn blog!

4 opmerkingen:

Heidie zei

gefeliciteerd met je zwemdiploma. Knap van je hoor. En je schoenen zijn erg mooi.

liefs Heidie

Je@net zei

Meis, wat word je toch al groot!! Een zwemdiploma er bij, stappen achter je karretje en een eigen zand/zwembad! Super zeg.
En wat een prachtige foto's heeft de fotofgraaf gemaakt. Mama kan weer scrappuh ;-)

*~SCRAP-GEK~* zei

Wauw...wat een prachtige foto's heeft mama weer van je gemaakt Luna! Toppie! :-) Super gefeliciteerd met je zwemdiploma! Goed gedaan hoor! En wat gaaf dat je een badje achterthuis hebt! Leuk! je schoentjes zijn helemaal gaaf! Super cool! Die foto's van de fotograaf zijn ook prachtig! Echt een klein supermodelletje! :-) Groetjes Marije.

Iris zei

Wat een leuke fotos weer zeg! Wat ben je toch een knappe meid!
Gefeliciteerd met je diploma. Goed hoor dat je al zo goed kunt zwemmen.
Je hebt dezelfde zandbak/zwembad als Max. Die vindt hem ook helemaal geweldig.
Ik weet zeker dat je op die mooie nieuwe schoenen nog beter kunt lopen!