dinsdag 15 januari 2008

2e pretecho!!

Jaja, had al eerder gezegd dat ik t wel erg lang vond duren, van 20 weken tot 40 weken helemaal ons ukkie niet meer zien, dus vandaag heb ik een afspraak gemaakt voor een 2e 3D/4D pretecho by Babyview in Arnhem!!
:-D
Heb gevraagd wat nou de beste periode was, en daar adviseerden ze tussen de 26 en 30 weken, omdat je dan een mooi beeld krygt van je beebje!
9 febr (dan ben ik 28 weken) was vol, 16 febr deden ze niet (ze doen om de week op zaterdag) dus gaan we op: zaterdag 23 februari om 11.20uur. Ik ben dan 30 weken zwanger!!
Uiteraard weer met een dvd, en we nemen de cdrom van de eerste keer mee, zodat ze daar dit keer de foto's by op kunnen zetten.
Ooooooh *zucht* heb er nu al zin in :-D
Echt iets om je op te verheugen! En 30 weken is mooi in t midden van de 2e helft van mn zwangerschap, dus dan hoef ik nog maar 10 weken voor ons beebje geboren wordt!

4 opmerkingen:

Janine zei

hai hai Tammie!!
Zo he hebben jullie ff lekker lopen shoppen!Wat heerlijk moet dat toch zijn!!hahahaha
Ik zou daar ook echt nie genoeg van krijgen!
Ben zo blij dat alles zo goed gaat!
Helemaal super gewoon!
Enne binnenkort nog zon leuke echo!
Ik kan me helemaal voorstellen dat je dat graag wilt anders duurt t veeeeel te lang, toch!
Nou meid we moeten nodig es koffie leuten weer!
dikke knuffel van janine

*~SCRAP-GEK~* zei

hoi Tammie, wat super gaaf joh....leuk leuk leuk! enne....16 Februari had je ook helemaal niet gekund!!! ja...denk maar even goed....hihihihi....
zwangerschapsdementie mischien??? waar gaan wij de 16e ook alweer heen...met de trein???....ja precies...de negen maanden beurs toch!!! whahahaha! LOL! groetjes marije.

Je@net zei

O leukie Tam!!! Echt iets om naar uit te kijken meis!!

Mireille zei

hai meis! Ik heb je gevonden!
Waanzinnige foto's van jou op Corinne's blog.. "face of an angel"..
toepasselijke nick! Super mooie zwangerschapsfoto's.. ben je niet blij dat je het gedaan hebt?
Veel plezier met je 3d/4d echo's.
Ik heb het met allebei mijn zwangerschappen gedaan en ik ben er zó blij mee!!!
Het is zo super magisch om het kleine mensje toch een beetje in het "echie" te zien.. (want zo lijkt dat wel met 3d)