zondag 17 februari 2008

Babykamer, dozen, en kaartje!

Jaja, hier weer es een update van mams-in-spé ;-)
Heb weer een hoop te vertellen, dus lees maar snel mee :-D
Ten eerste hebben we vorige week zondag de babykamer gemaakt!! jaja, in 1 dag behangen (1 muur, dat heeft Maryke gedaan) en Maikel heeft met zn ouders alle meubels in elkaar gezet. En ik?? Ik heb heerlyk alle kleertjes en spulletjes gewassen & gestreken, t bedje opgemaakt, en t kamertje ingericht. En t ziet er nu al zoooooooo leuk uit :-D , terwyl het nog niet eens af is!
Ben er helemaal happy mee!
T behang is limegroen barock, en alle spulletjes zyn limegroen met.........tja óf met knalrose, óf met aquablauw ;-) En als jullie me een beetje kennen, weten jullie dat ik allebei die kleuren errug leuk vind hihi.
Hier wat fotootjes van t resultaat tot nu toe:

En nee, jullie zien niet opeens gryze vlekken voor je ogen LOL, dat zyn dus de dingen in de kleur die jullie niet mogen weten :-P
Daar ben ik net dus heel druk mee geweest in PSP (Paint shop Pro)....
Nog zo'n 10 weekjes geduld, en dan weten jullie het ook!
Boven het bedje komt nog een klamboe, en natuurlyk komen er nog gordyntjes te hangen. Buiten het raam komt een rolluik, ivm de warmte.
En uiteraard nog wat leuke spulletjes aan de muur!

Verder heb ik afgelopen week de dozen van Prénatal en Kruidvat opgehaald. Die van Etos had ik al een paar weken in huis. Zaten overal weer errug leuke spulletjes in, vooral die van de Prénatal. Dus als iemand zich geroepen voelt: je mag em best nog een x voor mn aanvragen op je eigen adres hoor :-D ;-)
De boxen op een rytje:
De ZwangerKadoos van Etos (Mét speentje van mn favo merk Difrax!):

De Baby&Mama Doos van Kruidvat:

En de Blije Doos van Prénatal:
Hihihi van al die leuke spulletjes wordt je toch helemaal bly :-D
As zaterdag is het zover, dan gaan we eindelyk weer naar onze kleine uk kyken!!

Ook heb ik na lang wikken en wegen besloten om toch maar zelf de kaartjes te maken. T zou tenslotte niet helemaal in myn aard liggen om een standaard kaartje te laten drukken ;-)
Gelukkig hoef ik niet alle 70 (tot nu toe getelde) kaartjes zelf in elkaar te knutselen, myn creatieve vriendinnetjes Marye en Jeanet komen my helpen :-D
Jullie zyn schatten meiden!!

5 opmerkingen:

R zei

GEWELDIG behang!!!! Voor de rest ziet het er ook helemaal gaaf uit!!! Ben erg benieuwd naar de andere kleur ;-)!

Anoniem zei

ooo Gaaf Lime met Aqua! hebben wij voor Thomas ook

*~SCRAP-GEK~* zei

ooooh super super super gaaf Tammie....ik kom snel een keertje kijken hoor! leuk leuk leuk! enne...natuurlijk komen wij je helpen met de geboortekaartjes...That's what friends are for!!! LOL! groetjes marije.

Unknown zei

Heeeey, wat een gave kamer... fijn dat je vriendinnetjes je helpen met de kaartjes..
Alleen dat zij het wel weten....GRRRRRR
Nou wacht nog maar een weekje of wat.. dan kan ik het met eigen ogen bekijken.

Geniet nog maar ff dat hij/zij bij je in de buik woont.. voor je het weet zijn ze 11, hihihihi
Tt strakkies..
X Antoinette

Heidie zei

Wat een geweldige babykamer. Ben erg benieuwd naar de andere kleur.
groetjes Heidie