donderdag 21 februari 2008

Daar ben ik weer ;-)

Hoi hoi
Weer es een update van my ;-)
Vandaag al 30 weken, de tyd vliegt!!
Afgelopen maandag zyn we weer naar de VK geweest, ukkie ligt nog steeds (of alweer) met t hoofdje onderin.
Mn yzergehalte is geprikt, t was 8,1, dus dat is goed.
Bloeddruk was 115/70, ietsje hoger dan de vorige keer (110/60), maar nog steeds laag, dus goed gekeurd :-D
Omdat ik al sinds vorige week donderdag last van mn rug heb, en ook last van mn onderbuik, adviseerde ze me om nog eens te laten testen op blaasontsteking. Dat heb ik gedaan, maar daar is niks uitgekomen.
Heb net nog ff de VK gebeld waar die pyn in mn onderbuik dan van kan komen, maar zy zei dat dat kwam omdat uk steeds met t hoofd onderin ligt (klopt denk ik ook wel, was de laatste 2 controles zo, en aan die kanonskogel te voelen die daar steeds ligt, blyft ie ook lekker zo liggen ) en dan gaat je lichaam wel es (ok vaak) protesteren...
Nou ok, wel fyn dat ie met t hoofd al goed onderin ligt, minder fyn dat ik daar dan zo'n pyn van heb...... :-S
Maar goed, nog zo'n 10 weken, en dan hoop dat ik dat mn klachten als sneeuw voor de zon verdwynen.
Voor mn rug ga ik vandaag een afspraak maken met de fysio, hoop dat ik daar dan volgende week terecht kan, en dat de klachten dan na een paar bezoekjes iets minder worden ;-)
Ehm...heb net gebeld, en ze heeft een wachtlyst van 5 weken :-(
Tja, en of t dan nog zin heeft om te gaan.....Wel heb ik dan as maandag om half 8 (ja 's morgens....) een afspraak met haar, dan gaan we even kyken of ze evt wat tips en trucs voor me heeft...
En anders vraag ik wel aan de VK welke fysio ze nog meer aanraad, want over 5 weken pas beginnen heeft nie zo heel veel zin meer denk ik....
Ik hou jullie op de hoogte!
Hoop dat ik de volgende keer een vrolyker bericht heb (dat gaat wel lukken aangezien we zaterdag al de pretecho hebben, WOOHOO :-D )

2 opmerkingen:

Je@net zei

Wat jammer dat het zo lang duurt voor je bij de fysio terecht kunt zeg!!
Hoop dat je aan wat tips en truuks genoeg hebt! Sterkte!!
En alvast veel plezier zaterdag!!

*~SCRAP-GEK~* zei

jeetje...shit zeg dat het zo lang duurt voordat je naar fysio kunt! gggrrr! ik hoop dat je wat goede tips krijgt maandag en dat de pijn dan afneemt! en zaterdag...JOEHOE! leuk leuk leuk....heel veel plezier meid! ben weer benieuwd naar de foto's van het kleine ukkie! groetjes marije!