zondag 24 februari 2008

Pretecho!!

Gisteren was het zover! We gingen weer naar ons ukkie kyken!
En wat een gave foto's hebben we! We hebben echt genoten!
Oooooooooh hy/zy is zo mooi (spoken like a real proud mommy ;-) )
We hebben echt super gave foto's, zelfs waarop de ogen open heeft! Dat kwam niet vaak voor zei die vrouw (dus wy weer helemaal glunderen van trots hihi).
Eerst bleef ukkie steeds met de handen, en later ook de voeten voor t gezicht liggen, moest er stiekem wel om lachen eigenlyk hihi.
Die vrouw zat maar een beetje tegen mn buik te drukken, en ik moest steeds op de zy draaien, maar uk bleef gewoon zo liggen LOL.
Later liet t ons gelukkig toch nog zyn/haar gezichtje zien, en konden er wat mooie foto's gemaakt worden! (er zyn in totaal 77 foto's gemaakt dit keer! En we hebben ze by de vorige CD-rom op laten zetten..ook weer een dvd dit keer!)
Oja dit keer een foto van t geslacht in 3D, er was al geen twyfel over, maar nu kan dat helemaal niet meer hihi.
T was echt weer super, zei al tegen Maikel, ik zou zo iedere week willen!
Ukkie is nu 38 cm, weegt 1300 gram, en t voetje meet 5,58 cm!
Hier wat van de mooiste foto's:
Glunderende mammie :-D :

Nog een x op de zy proberen (let op t bolle buikje ;-): Hoezo ikke op de foto??:

Echt niet :-P :

Ja we werden gewoon uitgelachen!:

GAAAAAAAAAAAP wat is dit vermoeiend.....:

Even gluren:Nou ohkeeee dan: En op wie zou hy/ zy nou t meeste lyken????
Op my: Of op Maikel:
Ben heel benieuwd wat jullie ervan vinden ;-)
Nou fyne dag iedereen!

8 opmerkingen:

*~SCRAP-GEK~* zei

oooooh wauw! wat bijzonder...je kunt al zo goed zien hoe het beebje eruit komt te zien...wauw! zit hier echt vol bewondering de foto's te bekijken! ik vind het zo prachtig en heel bijzonder!!! gaaf hoor Tammie! en op wie het beebje het meest lijkt...mmmm...ik weet niet!!! ga de foto's nog even bestuderen....hihihihi! kan me voorstellen dat jij en Maikel echt genoten hebben!!! schitterend toch! nog tien weekjes wachten...spannend! groetjes marije. (een hele trotse scraptante) LOL!

Anoniem zei

oooooooo wat mooi!!

en Tam bereid je vast voor de eerste 6 weken lijken baby's altijd op papa! :D niet leuk want wij dragen en baren maar dat is gewoon zo!

en wat ben je mooi zwanger!

weet voor bijna 80% zeker dat het een kereltje is.. maar ja moet echt nog even geduld hebben zeker?

Wendy Schoonhoven zei

Oooo wat een mooie foto's zeg...en wat ligt dat arme kleintje nog verkreukeld in je buik zeg....gelukkig hebben ze er nog geen last van..
Het lijkt erop dat het meer op jou dan op Maikel lijkt, maar dat kan nog veranderen hoor...Geniet nog van de laatste weken, het is voorbij voor je het weet...xxxWendy.

Anoniem zei

wate en super foto`s heek wat anders dan dat zwart wit/watm ik toen kreeg van Amy en Dylan hahaha geniet er nog maar even van

groetjes yvon

Anoniem zei

wat schattig zeg.. en ik denk eigenlijk op jou hihi.. xxxjes Tamara

Je@net zei

Ooooooooooooh, wat een gave foto's Tammie!!! Super joh!!
Kan me voorstellen dat jullie genoten hebben!! Was het 20 jaar geleden maar al zover geweest...wat had ik zoiets ook graag meegemaakt joh! Lijkt me keigaaf!

Heidie zei

Wat een bijzondere foto's. En ik denk dat het een jongen word.
groetjes Heidie

Wilma zei

Wat is dat ontzettend mooi zeg!!! Wauw!!!!!! Ben gewoon sprakeloos!!!

groetjes Wilma