woensdag 11 juni 2008

ff bykletsen!

Haaaai!
Daar was ik weer :-D
Wat heeft Nederland een goeie wedstryd gespeeld hé, 3-0! Mama zei dat myn outfit geluk heeft gebracht, dus mag ik t vrydag weer aan!
Maar eerst moet ik vrydag voor het consultatie bureau. Daar moet ik weer in mn blote billen, en gaan ze me wegen en meten. Als ik maar geen honger heb, vind ik dat allemaal niet zo erg ;-)
En ik moet ook prikjes, ik weet niet wat dat zyn, maar mama vind het niet zo leuk, dus denk ik niet dat ik het heel leuk ga vinden :-( Gelukkig gaat mama mee, en kan zy mn handje vasthouden. Duimen jullie voor me dat het meevalt?
Zaterdag komen Jeanet en Marye weer by mama scrappen, dus dat wordt weer knuffelen en fotoshoots :-D
Sinds woensdag hebben mama en papa iets by de fles in gedaan voor het spugen, zo'n moeilyk woord, johannesbroodpitmeel (pfff maar goed dat mama meehelpt typen...). dat vond ik eerst niet zo fyn, het deed een beetje pyn aan mn buik.
De volgende dag hadden ze steeds maar heel weinig erin gedaan, en langzaam opgebouwt. Dat ging wel iets beter. Maar nou kon ik weer heel moeilyk poepen :-S En ik deed zo hard mn best!
Dus hebben ze op aanraden van het CB nog 20 ml extra water by een bereide fles in gedaan, en nu kan ik in ieder geval weer goed poepen! Maar helemaal toppie vinden we het allemaal nog niet gaan.
Mama heeft ook nog iets heel fyns voor my gekocht, een inbakerdoek. daar kan ze me lekker inwikkelen als ik ga slapen overdag, want dat ging de laatste tyd niet zo denderend. Ik wilde helemaal niet in bed slapen overdag, maar by mama of papa, of in de box, of in de maxicosi, of in de wandelwagen, maar niet in bed dus.....
En nu denkt mama dat het met zo'n doek eens stuk beter zal gaan (gisteren had ze het met een lakentje geprobeerd voor ze die doek kocht, en toen heb ik heel fyn geslapen!)
Ik zal jullie snel een foto laten zien van my in mn coconnetje ;-)
Maar eerst maar deze: Oja ik heb ook nog met wat mensen kennis gemaakt!!
Truike van paper&pictures:

Valentyn:

Nieve:

Nou ik ga er weer vandoor, ik zal jullie van het weekend laten weten hoe het by het consultatiebureau was!
Daaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaag!!

6 opmerkingen:

Anoniem zei

Zag je vanmiddag in bedje liggen zooo lief echt net een coconnetje ;0) Je slaapt er in als een roosje dus het werkt goed.
En Vrijdag gaat holland natuurlijk weer winnen Dus haal je oranje tenue maar uit de kast.
Kus Dionne

Heidie zei

wat een lieve foto's heeft mama weer van je gemaakt. Hoop dat je nu slaapt als een roosje in je coconnetje.
liefs van Heidie

Anoniem zei

Hey Tamaar,
Armin had ook last van spugen en moeilijk poepen. Wij zijn toen de standaard gaan mengen met de Omneo van Nutrilon. (Die lijkt het meeste op borstvoeding) Daarmee ging het met beide goed zeg maar. Zit Luna niet in een terug naar mama fase v.w.b. het niet slapen? Oei, ik groei zegt hier iets over. Makkelijk boek trouwens.
Succes en knuf voor de kleine.
Liefs Grietje

*~SCRAP-GEK~* zei

hoi lieven Luna! ik kom er bijna aan hoor, dan kun je mijn handje ook vasthouden bij het consultatieburo! ;-) wat zie je er toch weer schattig uit en wat heb je toch veel leive vriendjes! tot zo! liefs marije.

Je@net zei

Hi sgatje, heb je je oranje tenue al aan??!! Mooi zo, dan gaan we zeker winnen vanavond!! LOL
Hoe ging het met de prikjes vanmorgen? Hoop dat je er vanaaf geen last van krijgt.....dan kan mama rustig het voetbal kijken ;-)

Unknown zei

hup holland hup
Luna bedankt voor je outfitje van gisteravond Het heeft weer geholpen.... Graag foto op de site Mama!!

Dikke knuffel voor jou Luna en ik beloof ik kom een keertje langs....