woensdag 25 juni 2008

Mama was jarig!

Jaja afgelopen maandag was mama's eerste verjaardag als mammie ;-)
26 is ze geworden!
Papa en ik hebben haar verwend met een mooie (foto)printer, die wilde ze graag hebben (zodat ze nog meer foto's van my kan afdrukken hihi).
Verder is ze door iedereen goed verwend (wat ze allemaal gekregen heeft kun je op haar blog lezen!)
Wat was het zondag lekker weer hé, ik heb in ieder geval heeeeeeerlyk genoten:

Mama heeft trouwens vorige week nóg meer kleertjes voor my geshopt :-D

Maar ook oma kon zich niet inhouden:

Hihi oma zegt dat ze geen één andere baby kent die al zo'n volle kledingkast heeft LOL. Maar mama heeft gezegd dat ze van zichzelf nu voorlopig écht nix meer voor my mag kopen. Ha, eens kyken hoe lang ze dat volhoud, wat denken jullie?
Ik heb mama en papa ook weer versteld doen staan, ik kan mn eigen flesje vasthouden:

Nou ohkee, met een béétje hulp van mama dan :-P
En mama is ook heel bly, want ik slaap elke morgen nu tot half 8! Daarna ben ik dan wel een poosje wakker, maar dat vind ze niet zo erg. Ze is al lang bly dat ze een beetje uit kan slapen, vooral nu ze zo verkouden is (ik ben ook een beetje verkouden, maar lang niet zo erg als mama...)
Tot slot moet ik van mama weer wat foto's showen (ja ze kan er wat van hoor, ze blyft maar met die camera boven mn neus hangen haha, dus af en toe moet ik dan maar een keer lief lachen naar de camera ;-) )

Nou dat was weer een berichtje vanaf hier (ik moet de computer nu afstaan aan papa ;-) ).
Iedereen weer bedankt voor het lezen van myn blog!

5 opmerkingen:

Je@net zei

Ha meiske, wat ben je toch weer verwend met al die mooie kleertjes!!
Maar jullie hebben mama ook verwend hoor, met zo'n prachtig cadeau!! Was leuk om maandag weer even gezellig bij jullie te zijn!
En nu maar snel beter worden hoor!!

*~SCRAP-GEK~* zei

wauw!!! wat zijn jij en mama toch weer verwend!!! en wat ben je toch een mooie meid Luna!!! :-) en beterschap voor mama! die foto's zijn helemaal fantatisch!!! liefs Marije.

Anoniem zei

Hai meisje.... Wat vond ik het leuk je gisteren weer in levende lijve te zien. Wat ben jij flink gegroeid zeg.
Je bent voorbeeldig... heb je niet 1 keer echt horen huilen (dan alleen toen je honger had)
Ook vond ik het fijn mama weer te zien. En dat jij het oke vind dat ze mij strax weer komt helpen ben ik ook errug blij mee.

Geniet nog maar even van mama voor ze weer aan het werk gaat (bij oma is het ook leuk hoor) en ik hoop dat je nog es stiekum met mama mee komt.

Hele dikke kus van Antoinette

Heidie zei

Wat ben je weer lekker verwend. En zo te lezen hebben jullie mama afgelopen maandag ook lekker verwend. En nu maar weer gauw beter worden. En dat geld ook voor mama.
liefs Heidie

Iris zei

Ooh wat een kleertjes zeg! Erg mooi allemaal! Enne ik ken ook nog een mama die maar niet kan stoppen met kleertjes kopen ;D
Gefeliciteerd nog met jouw mama. Jullie hebben ze maar flink verwend!
Beterschap!