zondag 15 juni 2008

Prikjes, vaderdag en hup holland hup!

Jaja afgelopen vrydag was het zover, ik mocht weer naar het consultatie bureau! Marye ging ook mee, want mama vond het wel heel spannend!
Ik was weer heel goed gegroeid, ik ben nu al 54,4 cm, en weeg 4390 gram! Dat betekend dat ik in 1 maand tyd wel 1465 gram ben aangekomen! Mama is dan ook helemaal trots :-D
Maar goed, dus na wat wegen en meten:
...konden we naar binnen. Daar ging mama eerst nog even over my kletsen met de mevrouw (over het inbakeren, de voeding, enz), en moest ik nog wat testjes doen, die ik glansryk heb doorstaan :-D :
Toen was het zover: de prikjes!
Nou ik weet nu wel wat dat zyn, en ook dat ik ze niet zo leuk vind :-S

Gelukkig was mama er om myn handjes vast te houden (en Marye om die van mama vast te houden hihi) en om me te troosten!
Eerst moest het ene been:

En toen nog de andere :-(
Maar toen mama me even getroost had, was ik niet meer verdrietig! En smiddags heeft mama lekker 2 nieuwe broekjes voor my gekocht:
Gelukkig heb ik niet zo veel last gehad van de prikjes, iets verhoging, maar niet hoger dan 38 graden! Wel veel geslapen, maar ik heb elke keer braaf mn flesje leeggedronken.
Oja, mama en papa hebben nu voor my Friso Comfort gekocht, omdat de Nutriton toch niet zo goed hielp.
Mama ging vrydag by Jeanet voetballen kyken, en ik bleef by papa.
Geloof dat ze het wel errug gezelli hebben gehad, gezien deze foto's die ik van Marye's blog heb gehaald: Omdat ik myn EK outfit nog niet aanhad, en mama het vanwege de prikjes zielig vond om my weer helemaal om te kleden, kraag papa via de sms de opdracht wat oranje spullen in mn box te leggen, zodat ik t nederlandse elftal toch wat geluk zou brengen! Dit heeft hy ervan gemaakt haha:
Papa hebben we vandaag op vaderdag ook lekker verwend!
Dit rompertje heb ik de hele dag speciaal voor hem aan gehad: Verder hebben we ontbyt op bed gemaakt, kreeg hy een mooie sleutelhanger met foto's van my en mama en papa, en hebben we een software update laten doen voor onze auto, dat wilde papa graag.
Mama had ook de Difrax daddy doos besteld, maar helaas is die niet gekomen :-( Mama heeft nu een mailtje gestuurd naar Difrax, en hopenlyk zyn ze gewoon een beetje laat.....
Oja, en last but not least, kyk nou wat papa en mama met myn bedje hebben gedaan toen ik vanmorgen lekker lag te slapen:
Ja jullie zien het goed, vanaf vandaag ga ik op mn eigen kamertje slapen! Hoef ik tenminste niet meer maar dat gesnurk van papa te luisteren hihi.
Overdag ging het slapen goed, nu op naar mn eerste nachtje alleen.....

3 opmerkingen:

*~SCRAP-GEK~* zei

hoi Luna, wat heb je toch weer veel meegemaakt afgelopen week! je hebt de prikjes super goed doorstaan joh...niet alleen mama was trots op je, maar ikke ook hoor! toppie gedaan meid! en je hebt het nederlands elftal goed gesteund hoor...4-1 gewonnen! JIPPIE! :-) en wat een super lief rompertje heb je aan...dat zal papa vast super hebben gevonden! wat goed dat je nu in je eigen kamertje slaapt...en hoe is je eerste nachtje bevallen? en ga je deze week bnog leuke dingen doen? liefs marije.

Anoniem zei

Hoi Luna
Nou je hebt die eerste prikjes toch maar ff mooi doorstaan.En er ook nog mooie broekjes aan overgehouden:0)En ik moet zeggen dat papa er wel wat moois van gemaakt heeft een echt oranje prinsesje en het heeft weer geluk gebracht. Ik weet nu al wat je dinsdag en zaterdag aan trek oranje oranje oranje zodat we weer winnen.
Kus dionne

Miranda zei

Zo dat gaat goed met jou meis. Zo te lezen groei je aardig en eet je goed. Zie dat jouw papa je ook al gek maakt met dat voetballen, LOL.

Leuke broekjes heeft mama trouwens weer voor je gekocht.