donderdag 3 juli 2008

ff bykletsen hoor ;-)


Zo daar was ik weer eens, tjoonge, t is alweer een poosje geleden dat ik hier geweest ben, ik heb ook zo veel te doen: eten, slapen, poepen, nog meer slapen, shoppen met mama, knuffelen met papa en mama, wandelen, met nog meer mensen knuffelen :-D, babymassage......jaja, een baby heeft het tegenwoordig best druk hoor ;-)
wat was t warm de laatste dagen hé?
Vandaag is t een stukje koeler, maar wel jammer van de regen....
Maar ik zal jullie nu maar eens vertelen wat ik de laatste tyd allemaal heb meegemaakt:
Babymassage:
Mama gaat sinds vorige week donderdag, 4x met my naar baby massage! Erg relaxed, dan wordt ik lekker gemasseerd, en kan mama met andere mama's kletsen!

Vorige week had ik alleen niet geslapen voor die tyd ( het begint om half 10, en ik ga meestal tegen kwart voor 9/ 9uur weer slapen) dus ik was heel erg moe. En elke keer als er een andere baby begon te huilen, moest ik ook huilen ;-) En als ik moest huilen, begon die andere baby ook....Dus omdat ik zo moe was, vond ik t allemaal niet zo heel super:

Ja knap ben ik op die laatste foto hé :-D
Maar vanmorgen had mama me gewoon in bed gelegd, ook al was ik niet moe, en toen heb ik nog lekker 45 min geslapen. Dus was ik wat uitgeruster voor de massage:

En ik heb echt lekker liggen genieten:

En alles eens goed bekeken:

Aan het eind mocht ik nog op de foto met de 3 mannen, lucky me :-D

En ook nog hand in hand met mn vriendje Valentyn ;-)


Soms moest ik wel een beetje huilen, als een ander kindje ook moest huilen, en toen ik honger had, maar voor de rest heb ik me keurig gedragen hoor!
Naar Hannah en Nieve:
Maandag zyn mama en ik naar Hannah en Nieve geweest, dat was ook weer erg gezellig:

Babyzwemmen:
Volgende week gaat mama met my ook nog babyzwemmen, we zyn allebei erg benieuwd wat ik daarvan vind, mama heeft er in ieder geval wel zin in (ze klaagt alleen dat ze niet in bikini wil, maar iedereen kyk vast en zeker toch alleen naar my! LOL)
Naar mama's werk:
Afgelopen vrydag had mama's collega Antoinette een middag georganiseerd voor mama en my, de ouders en de kinderen kwamen om kennis te maken met my. Dat vond ik wel gezellig (lag trouwens de meeste tyd te slapen hihi) en we zyn weer erg verwend!
Vakantienieuws:
Enne goed nieuws!
Het zag er naar uit dat we niet op vakantie zouden kunnen ( papa kreeg eerst pas vakantie als mama weer moest beginnen!) maar nu hebben de collega's van mama (van de Kleine Robbe en Robbedoes) het zo geregeld dat mama nóg een weekje achter haar verlof aan kan plakken, en nu kunnen we toch weg! Joepie, mn eerste vakantie!
We gaan met opa en oma, en die zyn nu druk bezig een adresje te zoeken, ergens in Duitsland. Hoop dat het dan héél mooi weer is!!
Nu is t weer tyd voor my om te gaan, mama denkt dat ik lig te slapen hihi, en t is byna tyd voor mn flesje, dus denk dat mama zo komt kyken of ik wakker ben......
ff showen nog:

Bedankt voor jullie bezoekje aan mn blog, en tot de volgende keer maar weer!

7 opmerkingen:

Unknown zei

Hee mutsje

Wat leuk al die verhalen over jou en je mama en papa. Doe je mama de groetjes van mij? En voor jou een dikke knuff. Hoop je een keer in het eggie te zien.

Groetjes Debbie

*~SCRAP-GEK~* zei

hoi Luna, ik hoor het al je bent erm aar druk mee...allemaal leuke bezoekjes afleggen! gezellieg hoor, maar ook erg vermoeiend! LOL! en wat ben je alweer gegroeid meid! :-) ik kom gauw weer een keertje langs! liefs marije.

Je@net zei

Zoooo zeg, wat een druk bestaan voor zo'n klein ieniminimensje!! Maar wel veel leuke dingen zeg! En mama maar foto's maken natuurlijk ;-)
Naar de foto's van het babyzwemmen ben ik trouwens ook errug benieuwd! Veel plezier alvast horo!!

Miranda zei

Zo jong en nu al zo druk. Gelukkig dat mama je af en toe lekker laat relaxen en je lekker masseert.Geniet er maar van hoor. En ik moet even kwijt, wat heb je toch altijd schattige kleren aan, je bent een mooi meisje.

Heidie zei

Je bent er maar mooi druk mee. Maar mama verwent je wel goed met de baby massage. En nu ook nog op babyzwemmen. Ben erg benieuwd naar de foto's.
heel veel liefs ook voor mama.
Heidie

Iris zei

Nou nou, jij groeit echt goed zeg! Wat een knappen meid ben jij! Een echt fotomodel hoor!

Enne wat een verwennerij zeg, babymassage, babyzwemmen. Toe maar!

*~SCRAP-GEK~* zei

hoi Luna, ik mis je gebrabbel, wanneer krijgen we weer een update? is een kleine hint voor mama! ;-) groetjes marije.