maandag 21 juli 2008

Sorry!!

Oei oei, ik moest me diep schamen geloof ik......wat heb ik lang nix van me laten horen *bloos*
Schynbaar lyk ik wat betreft blogs byhouden toch wel op mama hihi, die update haar blog ook nie zo vaak. Maar vanaf nu zal ik weer proberen wat vaker wat van me te laten horen ;-)
Behalve volgende week, want dan ben ik op:

VAKANTIE!!
Mn eerste echt vakantie, tjonge, ik vind het wel spannend hoor, en papa en mama ook wel een beetje. En wat moeten ze een hoop spullen voor my meenemen: natuurlyk kleertjes (en mama kennende zal ze wel véél te veel meenemen haha), luiers, flesjes, voeding, slabbetjes, babydoekjes, mn eigen toilettasje met alle benodigdheden, de kinderwagen met reiswieg en maxi cosi, enz, enz. Ik ben de kleinste in de auto, met de meeste spullen :-D
We gaan lekker met opa & oma op vakantie in Duitsalnd, in t Eiffel-gebied. Dat is al enigzins bekend gebied voor hun allemaal, en ze zeggen dat het er heel mooi is. Dus gaan we lekker veel wandelen. En kan mama mooie foto's maken met haar nieuwe lens.
Ook gaan we een dagje naar Trier, lekker shoppen. Want ja, ik ben een meisje, dus hou ik daar wel van!!

Babymassage:
De laatste 2x babymassage is geweest, jammer genoeg is t nu afgelopen. Mama en ik hebben allebei heel erg genoten. Gelukkig hebben we een flesje amandel olie mee naar huis gekregen, dus kan mama my nog eens masseren!

Duimen:
Nog ff en ik heb em helemaal te pakken, ik weet t zeker!! Als ie zich maar niet steeds bleef verstoppen......:

Consultatiebureau:
Vorige week vrydag moest ik weer naar t consulatiebureau voor de prikjes. Marye ging weer mee om foto's te maken en ter versterking voor mama haha.
Eerst werd ik weer gewogen en gemeten, en hou je vast: ik ben al 60cm en weeg al 5805gr!! Mama die viel byna flauw haha, dat had ze echt niet gedacht. Nu zit ik mooi op t gemiddelde :-D
Mama en papa zyn helemaal trots op my dat ik zo goed gegroeid ben!
Ook kon ik al goed mn hoofd omhoog houden, en al die andere dingen wat ik hoorde te doen ;-) Ben dus weer helemaal APK-goed gekeurd :-D

De prikjes gingen hardstikke goed, ik hoefde alleen na die tyd wat te huilen (nou okee, beetje meer) maar dat was ook snel weer over. Ik heb geen koorts gehad, en ook niet overdreven meer geslapen.....Goed hé :-D Slaapzak:
Na de prikjes mocht ik niet ingebakerd worden, dus had mama my de slaapzak aangedaan. En:.......sindsdien ben ik ook niet meer in de inbakerdoek geweest, omdat ik heel goed in de slaapzak slaap! Soms doen papa en mama mn armen er nog wel eens by in, maar dan doe ik ze er lekker toch weer uit, om daarna heel relaxed te gaan slapen: Oh en hoe vinden jullie myn nieuwe lakentje? Die heeft oma voor ons gemaakt, speciaal passend by de klamboe, die heeft ze ook gemaakt:
Wat een knappe oma heb ik hé?
Ik heb nog een ander lakentje, maar die staat nog niet op de foto. En oma gaat nog een 3e maken, dus die komt nog.

Babyzwemmen:
Omdat ik vorige week prikjes moest, en ook al babymassage had, is mama toch niet met my geweest. Mn vriendjes Valentyn en Luca gingen ook nog niet dus.
Nu gaan we ws na de vakantie eens een kykje nemen, of ik het leuk vind.

Tv kyken:
Jaja ik heb wat nieuws ontdekt: de tv! Ik vind t helemaal leuk, vooral als mama tekenfilms opzet, wordt ik helemaal vrolyk. Al die mooie kleurtjes....
Jammer genoeg mag ik niet zo vaak kyken van mama en papa, ik probeer t altyd wel, als ik op schoot zit of de fles kryg, maar t lukt niet altyd :-S
Opa:
HIEP HIEP HOERA!!
Vandaag is opa jarig, dus dus daar gaan we zometeen naar toe. Mn slaapzakje gaat ook mee, als ik dan moe word, kan ik daar zo boven in bed slapen.

Zo dat was weer eens een update van myn kant, nu gaan we de spulletjes pakken voor vanavond, mama en papa moeten hun feestkleding nog aan ;-) En ik natuurlyk ook!
Tot de volgende keer maar weer!!

4 opmerkingen:

Anoniem zei

En dan zeggen ze dat het enige wat baby's doen slapen,eten en poepen is.Nou volgens mij heb je een volle agenda ha ha.Gr Dionne

*~SCRAP-GEK~* zei

hoi Luna, wat gezellig dat je hier weer komt kletsen! :-) ik had je al gemist in blogland! LOL! wat heb je toch weer veel meegemaakt joh...en al die foto's wauw!!!! wat ben je toch een mooie meid! en je bent al zooooo groot geworden, je kijkt ook zo wijs uit je oogjes! super lief! GEFELICITEERD met je opa, ik hoop dat je een leuke verjaardag hebt vandaag!!! en jippie!!! bijna vakantie, zo te horen neemt mama genoeg spulletjes voor je mee! hihihi! ik ben ook super trots op je hoor...want vrijdag met de prikjes heb je het super goed gedaan en ook al zo goed gegroeid!!! WAUW! YES! nou...ik wil jou en je papa en mama een super fijne vakantie wensen! en jippie...als jij vakantie krijgt...dan krijg ik het lekker ook!!! LOL! :-) ga er maar lekker van genieten...en ik hou je blog in de gaten!!! groetjes en een dikke knuffel van mij!!! (marije)

Iris zei

Wat gezellig om weer wat van je te horen Luna! Wat doe je het goed Zeg, Je groeit hard hoor!
Jij boft maar met zo'n mama die allemaal leuke dingen met je doet! En zo'n lieve, handige oma die al die mooie dingen voor je maakt. Heel erg knap!

Fijne vakantie enne niet teveel meenemen hè. Anders passen papa en mama niet meer in de auto!

Je@net zei

Zooo, wat een lang verhaal!! Ben er maar eens even goed voor gaan zitten!! Fijn dat het zo goed met je gaat en dat je zo geniet van alle leuke dingen samen met mama en papa!

Fijne vakantie en geniet er maar lekker van!!