zondag 3 augustus 2008

VAKANTIE!!

En daar waren we weer, terug van een weekje Vulkaaneiffel-Duitsland :-D
Het was hardstikke gaaf, we zyn elke dag leuke dingen wezen doen, en hebben veel gezien.
Het was wel erg warm, vooral de laatste paar dagen vond ik t s'avonds echt níet zo tof meer. Dan kon ik niet zo goed slapen, terwyl ik wel moe was. Maar mama en papa zeggen dat ik t hardstikke goed gedaan heb op vakantie, en dat ze heel trots op me zyn hihi.
gelukkig maar, dan mag ik volgend jaar weer mee op vakantie ;-)
Zal jullie ff een verslagje doen van de week:
Vrydag 25 july:
Vandaag zyn we vertrokken naar onze vakantie bestemming, t kleine plaatsje Udler in de Vulkaaneiffel in Duitsland.
Ongeveer 4 uurtjes ryden van ons uit, dus we waren er best snel. Onderweg heb ik lekker mn flesje gedronken, en voor de rest geslapen.
S'avonds hebben we een wandeling gemaakt door t dorpje Udler, waar ons huisje was. Mama heeft nog wat mooie foto's gemaakt:
Natuurlyk heeft mama bergen met foto's gemaakt (en foto's met bergen hihihi), wel een stuk of 300, maar die kan ik niet allemaal laten zien hoor ;-)
Vandaag was t nog niet zo héél warm, slechts 27*. Gelukkig hebben mama en papa een auto met airco, dus ik had geen last van de warmte.



Ik was lekker vrolyk, want we gingen op vakantie :-D
Ik heb byna de hele weg geslapen, en dat beviel me wel!

Zaterdag 26 july:
Vandaag hebben we eerst maar eens wat boodschappen gedaan.
Daarna zyn we naar de Nürburgring gereden, want mama, papa en opa wilden graag zondag naar de
DTM races, dus moesten we kyken of er nog kaartjes waren. Ik bleef even by mama en oma in de auto, daar heb ik lekker mn flesje gedronken:


Verder zyn we lekker uit eten geweest by de Heidsmühle, mama had daar ooit een x blauw libelles gezien, en die wilde ze graag op de foto zetten, maar je raad t al: geen libel te bekennen dit x :-S gelukkig hebben we wel lekker gegeten!
Vandaag was t al wat warmer, 30* maar liefst!! Ik had er nog niet zoveel last van, slapen ging overal goed, ook vannacht!

S'avonds heeft het geregend en geonweerd



Ook vandaag was ik weer heerlyk vrolyk. Goed geslapen, maar ook veel bekeken. Ik vind het gezellig om lekker met iemand te kletsen. En met mn babygym spelen kan gelukkig ook want die was ook mee.



Zondag 27 july:

Vandaag zyn papa, mama en opa naar de
DTM races op de Nürburging geweest, dat vonden ze echt supergaaf. Dat lawaai was natuurlyk nix voor my, dus ik bleef thuis. Ook oma vind al die scheurende auto's maar nix, dus die bleef by my.
Mama heeft héél veel foto's gemaakt, dus ik zal er een paar showen:





Ook vandaag weer heerlyk weer, 29/30*! Oma heeft lekker met my gewandeld
Het heeft nog wel even geregend en geonweerd vanmiddag, maar papa, mama en opa waren snel onder een overkapping op de tribune gaan zitten toen het er naar uit zag dat het zou gaan regenen, dus die zaten lekker droog!

Ik heb t vandaag goed naar mn zin gehad by oma hoor, en veel last vd warmte had ik ook (nog) niet.



Maandag 28 july:


Vandaag zyn we naar Wittlich geweest, daar kun je lekker shoppen :-D Mama heeft een nieuw truitje en nieuwe kaarsen van oma gekregen, papa en opa hebben ook nieuwe kleren gekocht, en ik heb een mooie rose vlinderknuffel van oma gekregen:

Ook hebben we een hele grote yscoupe gegeten, en heb ik met papa en opa door t park gewandeld, terwyl mama en oma nóg meer gingen shoppen ;-)
Al een stuk warmer vandaag, 33*!! Ik heb heerlyk geslapen in de kinderwagen





Ik heb me goed vermaakt vandaag. Lekker rond gekeken en gelachen :-)




Zo dat waren de eerste 4 dagen, ik moet nu echt gaan slapen, dus vertel ik de rest zo snel mogelyk!
Oja, mama die moet morgen voor de eerste keer weer aan t werk, een hele dag zonder my, daar ziet ze wel een beetje tegenop. Maar gelukkig heeft ze heel leuk werk, en gaat ze zich vast wel vermaken. Ik blyf by papa, en miss komt oma nog even oppassen!

Laters :-D

4 opmerkingen:

Je@net zei

Ha die Luna, zo te lezen heb jij heerlijk genoten van je eerste vakantie! Fijn dat het zo gezellig was!!
Veel plezier morgen met papa, als mama voor het eerst weer gaat werken! Wens haar maar veel succes en plezier van mij!

*~SCRAP-GEK~* zei

hoi Luna, zo te horen heb je heerlijk genoten van de vakantie! en papa, mama, oma en opa ook! fijn! leuk om al jullie avonturen te lezen! ik ben benieuwd naar de rest! ik kan me wel voorstellen dat mama je vreselijk zal missen als ze moet werken, mar gelukkig kunnen julie 's avonds weer knuffelen! :-) groetjes marije.

Iris zei

Nou Luna, jij hebt wel een leuke vakantie gehad zeg! Leuk om te lezen wat jullie allemaal gedaan hebben!

En Tamara, heel veel succes met werken! Hoop dat je Luna niet al te veel gaat missen... gelukkig is ze in goede handen!

Anoniem zei

Hey Luna,

Dat klinkt als een lekkere vakantie.

Groetjes
Zenne en van mijn mamma