woensdag 26 november 2008

Zo hard gegroeid!

Hallo, daar ben ik weer!
Gisteren moest ik weer voor de APK naar t CB.
Ze waren daar weer erg tevreden over my, ze vonden me zo vrolyk en lief.
En weten jullie wat leuk was, papa was ook mee!
Papa en mama hadden allebei nog wat vrye dagen om op te maken, en ze waren gisteren dus allebei vry.
Die mevrouw van t CB zei, "zo te horen gaat by jullie alles helemaal goed, jullie zien er rustig en goed uit". Nou papa en mama die glommen natuurlyk van trots!
Ik hoefde niet op dat koude matje om na gekeken te worden, maar ik kon lekker by mama op schoot blyven, terwyl mama, papa en die mevrouw aan t kletsen waren.
Ik kreeg wat ringen en blokjes om mee te spelen, vooral de blokjes vond ik errug leuk, ik kon em al byna helemaal in myn mond stoppen! Maar dat vond mama weer niet zo leuk haha.
Ook ben ik weer gewogen en gemeten, ik weeg nu al 8975gr en ben al 69,2cm! Weer heel hard gegroeid dus hihi.
Ook heeft papa gisteren met opa de nieuwe tv opgehaald, hy is heel mooi, maar ik vind de tv sowiezo erg leuk, vooral als mama tekenfilmpjes opzet!
Ik ben met mama en oma in de stad geweest.
Verder gaat t goed met t rollen, ik ga alle kanten op, en lig zo naast t kleed. Dan boems ik soms wel met mn hoofd op de grond, dat vind ik dan weer niet zo leuk.
Ook kan ik al best goed zitten, nog niet helemaal los, want ik laat me ook nog wel eens zo achterover vallen, dus mama gaat erby zitten, of in de box legt ze wel eens t voedingskussen erachter. En dan kan ik heel lang lekker zo spelen.
Vanmiddag zyn mama en ik naar Jeanet geweest, Marye was daar ook. Dat was wel weer heel gezellig. Mama heeft nog foto's gemaakt, maar die staan nog niet op de computer.
Morgen ga ik weer lekker zwemmen, en krygt mama als t goed is de cdrom met de foto's van vorige week. Ik ben benieuwd!
Oja, vanavond mag ik weer myn schoentje zetten, ik hoop dat die Sinterklaas meneer en zyn Pieten helpers vannacht weer langskomen en er iets instoppen....
Nou ik ga snel verder slapen!
Tot de volgende keer!

2 opmerkingen:

Iris zei

Wat gezellig om te lezen hoe het nu met je gaat. Jij groeit ook al zo goed als Max! Fijn hoor!
En wat ben je toch een knappe meid zeg. leuk wat mama allemaal kan met photoshop!
Enne leuk hè dat omrollen. Zo kun je lekker het huis door gaan en overal aan gaan zitten waar je van papa en mama eigenlijk niet aan mag komen!

Je@net zei

Fijn dat je weer goed gekeurd bent meisje! Heel belangrijk toch weer elke keer!
En...wat zat er in je schoen?! Nog wel even laten weten hoor!!