zaterdag 3 januari 2009

Gelukkig nieuwjaar!!

Gelukkig nieuwjaar allemaal!
Ik wens jullie in het nieuwe jaar veel lekkere dingen, veel vriendjes en vriedinnetjes, veel leuke uitstapjes, veel plezier, lopen, kruipen, tandjes en natuurlyk heeeeeeeeeeeeeeeel veeeeeeeeeel knuffels!!
Wat is december een leuke maand zeg.
Eerst al Sinterklaas, dat was al super.
En toen nog Kerst, gezellig by family op bezoek, en nog meer kadootjes! Wat ben ik verwend zeg!
Nieuwe kleren, een nieuw muziekboekje (mama had by die van my een blz afgebroken, dommie hé..), knuffels, en nog wat speeltjes.
Kerstavond kwamen opa en oma hier gourmetten (volgend jaar mag ik dat ook hebben ze beloofd), 1ste kerstdag gingen we naar opa en oma in Duitsland, en 2e kerstdag waren we heel druk, toen gingen we naar Kimberly en Didi in hun nieuwe huis, en daar waren ook Dionne, Wilfred, Devy, Hans, Katja en de oma van Kimberly. Dus dat was weer gezellig.
Toen nog naar andere opa en oma, en toen nog naar mama's oma, myn grootoma dus.
En daar was ook nog meer family op bezoek.
Dus heb weer heel veel mensen gezien.
Met oud & nieuw zouden we naar myn vriendje Can gaan, maar die was jammer genoeg ziek,en zyn papa en mama ook (zielig hé :-( ) dus gingen we naar Kimberly & Didi. Daar gig ik savonds boven in t campingbedje slapen. Eerst kon ik niet zo goed slapen, door al dat gekke knallen buiten (mama zei dat t vuurwerk was), maar daarna heb ik heel goed door alles heen geslapen, en was ik alleen even wakker toen we naar huis gingen.
Ik heb de volgende morgen nog tot half 10 geslapen....
En nu is het januari, en is alles weer normaal. Papa moet volgende week weer werken, en mama gewoon weer smiddags.
En ik? Ik ga gewoon verder met myn 37 weken sprong (lees: soms wat slechter slapen, met moeite avondeten eten, en lekker boos worden als iets niet lukt. maar o0ok: kunnen zitten!! En heel lief en heel lang alleen kunnen spelen :-D).
En miss komt er nu ein-de-lyk een tandje hihihi.
Tot snel!
XXX Luna

4 opmerkingen:

*~SCRAP-GEK~* zei

hoi Luna, ik wil je een heel gelukkig, gezond en gezellig 2009 wensen! en dat dit jaar maar veel tandjes krijgt!!! hihihi!

zo te lezen heb je veel leuke dingen gedaan en weer van alles meegemaakt! :-)

liefs en een dikke knuffel van mij!

*~SCRAP-GEK~* zei

en natuurlijk ook voor mama en papa een heel gelukkig en gezond 2009! hihihi!

Je@net zei

Gelukkig Nieuwjaar Luna, dat het maar een spetterend jaar mag worden voor jou en je papa en mama!!

Manon zei

Hello Luna
Mum has made you a wonderful blog and it is great to see all the things that are going on at your end of the world. Happy new year to you and your mum and dad.