zaterdag 24 januari 2009

Ziek....

Daar ben ik weer ff....
kom heel ff snel vertellen hoe het met my gaat, nie zo heel lekker dus.
Ik ben heel erg verkouden, moet echt hard hoesten, en soms moet ik daar ook van spugen.
En daar wordt ik heel verdrietig van, want dan komt het uit mn mond én uit mn neus, en kan ik geen adem meer halen....en dan wordt ik heel bang..... :-(
gelukkig hoef ik niet zo héél vaak te spugen, mama dacht eigenlyk dat het alweer wat beter ging, op het hoesten na, maar gisteren tydens t toetje moest ik heel hard hoesten, en toch weer spugen, bleeeeeegggghhhh.
snachts kan ik gelukkig wel goed slapen.

Nou genoeg over dat lekkere onderwerp haha (hoop niet dat jullie net aan eten zitten ;-) )
Het is mama gelukt om myn tandje op de foto te zetten, deze is natuurlyk flink uitvergroot:
Zien jullie em zitten??
En gelyk weer ff showen hoe stoer ik t vind om te staan:
Ik kan nog niet zelf gaan staan hoor, mama en papa moeten me nog helpen.
Ik heb ook een heel cool badzitje, dikke schik als ik daar in mag!!

Enne sop vind ik ook lekker:
Gisteren zat mama weer met de camera voor mn neus, dus moest weer ff poseren: En als laatste wil ik iedereen nog ff bedanken die op my gestemd hebben, helemal super!!
En iedereen die nog niet gestemd hebben: willen jullie please op my stemmen?
De link vind je rechts op myn blog.....

5 opmerkingen:

*~SCRAP-GEK~* zei

heel veel beterschap Luna!!! het heerst echt hoor, word maar snel weer beter!!! jippie...ik zie je tandje zitten hoor! super! leuke foto's heeft mama weer gemaakt van je! helemaal gaaf! liefs Marije.

Je@net zei

Ach gossie schatje, ben jij ook al ziek....ikke ook!! Wat zijn we samen zielig hè!!
Wens je dan ook heel veel beterschap en een dikke knuf van mij!!
Enne....je tandje is super cool hoor!! EINDELIJK ;-)

nora zei

Ach arme luna,Jij ook al ziek,Enne ja zie je tandje zitten hoor.veel beterschap van je scraptante Nora doeiii

Iris zei

Ach meiske toch, wat vervelend dat je ziek bent. En dan al dat gespuug ook nog. Hoop dat je snel weer beter bent hoor!
Enne wat goed dat je eerste tandje door is.

Mooie foto's!

Heidie zei

wat vervelend dat je ziek bent. Heel veel beterschap. En natuurlijk heb ik op je gestemd.
groetjes Heidie