zondag 18 januari 2009

Wat wordt ik groot!

Tenminste, dat zeggen mama en papa steeds.
En eigenlyk klopt dat ook wel, want:
- Ik ben al 9 maanden, en woensdag by het CB woog ik 9715gram en was ik al 73 cm!! En die mevrouw van t CB was helemaal vol lof over my, dat ik zo wys was en al wel een kindje van 1 leek!!
- Ik heb een grote autostoel nu, ik hoef lekker niet meer in de maxicosi!

- Ik kan aan de tafel en aan de hand staan. Maar zelf gaan staan en weer zitten, dat lukt nog niet hoor. - Ik kan helemaal goed zitten. - Ik kan achteruit en rond tygeren door de kamer, nix is meer veilig hihi.
- Ik ga me al overal aan optrekken. Dus de box is al omlaag, en nu ook t bedje, aangezien ik boven de rand uitkwam ;-)
- Ik kan sinds gisteren papa zeggen :-D (tot grote trots van papa, en ook van mama hoor hihi).
- En als laatste nieuwtje:
IK HEB MYN EERSTE TANDJE!!!
eindelyk is ie er, na maanden wachten op de tandenfee heeft ze de weg naar my gevonden!! Alleen nu willen papa en mama steeds in myn mond kyken, maar dat wil ik niet hoor haha.
Dus een foto kan ik jullie ook nog niet showen.
Vanmorgen wilde mama my pap geven ipv myn lekkere flesje, maar bah, dat wilde ik dus echt niet. Dus heb lekker myn mond styf dicht gehouden!
Avondeten doe ik wel weer braaf hihi, soms nog onder wat protest....
Nou tot de volgende x!!

4 opmerkingen:

nora zei

Inderdaad Luna je bent echt al groot.Heb je gister in het echt gezien,en je bent al flink gegroeid vergleken met de vorige keer.Nu ben ik door mama gebombadeerd tot scraptante dus tot gauw groetjes je scraptante Nora

*~SCRAP-GEK~* zei

hoi Luna, wat ben je toch groot geworden!!! je bent al een echte meid! we hebben gisteren lekker gespeeld!!! was gezellie! tot gauw! en JIPPIE gefeliciteerd met je eerste tandje!!!! :-)

groetjes van die gekke scraptante!!! LOL!

Anoniem zei

joepie een tandje!!!!!!!!!!!!!!! eindelijk!!! Is die lieve fee toch nog ff langs gekomen.je wordt echt groot hoor je rolt het hele huis door.Devy is wel heel bezorgd om je hij is bang dat je je hoofdje stoot zoo lief.Tot donderdag en dan zullen we je tandje eens bewonderen X dionne

Heidie zei

Je word al echt groot. En ook ik heb op je gestemd. je bent toch ook gewoon de leukste.
groetjes Heidie