zondag 15 maart 2009

11 maanden!!

Photobucket
Jaja nog maar een maandje, en dan ben ik alweer jarig.
Mama heeft beloofd dat ik een eigen taart kryg om in te rammen hihi, dus dat wordt leuk!
Ik heb nog foto's om te showen van het lopen, maar dat moet nog even wachten, want mama is ziek.
Ze heeft griep, en dat vind ik helemaal niet leuk. Ik wil het liefste steeds by haar zyn, en als ze moet hoesten, wordt ik wel een beetje verdrietig.
Dus ik ben vandaag al de hele dag een beetje jengelig....
Ik kom snel wat meer bykletsen hoor!!
Daaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaag!!


2 opmerkingen:

Je@net zei

Nog maar een maandje.....wat gaat het toch snel zeg!! Ik kom een vorkje mee prikken hoor, wil wel eens zien hoe jij in de taart gaat rammen ;-)
En wens mama maar beterschap en geef haar maar een heel dikke knuffel!

Heidie zei

nog maar een maandje en dan ben je al weer 1 jaar. Ik wil dan natuurlijk wel foto's zien van het rammen in de taart. En wens mama maar beterschap van me.
liefs Heidie