donderdag 19 maart 2009

Nu ben ik ook ziek :-(

Ja ik ben toch nog aangestoken door de griep/ verkoudheid....
Dus nu zyn mama en ik samen ziek...
Gisteren heb ik ook nog prikjes gehad, want ik moest weer naar het CB.
Ik ben nu al 10345gram en 77cm!
Ik ben een lange dame zeiden ze daar, en ben weer helemaal apk gekeurd!
Wel moest mama niet teveel met me stappen als ik mezelf nog niet op kan trekken, maar als ik dat wil, doet mama het lekker toch ;-P
Ik zal nog even de foto's showen van het stappen:
Inmiddels kan ik t nog veel beter!!
Oja, weten jullie wat ik ook leuk vind, door het bed kruipen als ik moet slapen. En dan val ik ergens onderweg in slaap.
Dus kan het zomaar eens voorkomen dat mama my zo in bed vind:
Of dat papa dit op de babyfoon ziet:
Maar dan geef ik snel wat kusjes, en zyn ze dat helemaal vergeten hihi. (sorry deze is een beetje wazig, mama zal snel een mooiere maken, maar wilde jullie deze niet onthouden....)

1 opmerking:

Je@net zei

Ach meissie toc, samen met mama in de lappenmand! Wel heel gezellig natuurlijk, maar nu snel weer beter worden hoor!!