woensdag 4 maart 2009

Actief!!

Jaja daar ben ik weer.
Ik vraag mij af wat mama & papa mij te eten geven haha, want ik heb opeens héél veel zin om lekker nieuwe dingen te doen.
Nu kan ik bijvoorbeeld vooruit tijgeren, al gaat het nog niet zo héél super snel, vooruit kom ik! kruipen kan ik (nog) niet, en als ik op mama lijk, ga ik dat ook nooooooooit doen hihi.
Ook kan ik sinds een week stapjes zetten!! Heel wankel nog hoor, want het is ook erg moeilijk! Papa en mama zeggen dat ik op een zatte boer lijk, geen flauw idee wat ze daarmee bedoelen...
Mama zal proberen van de week foto's of zelfs een filmpje te maken als ik aan de wandel ben!
Ook probeer ik me steeds op te trekken, maar ik snap er niets van, als ik halverwege ben, wat moet ik dan met mn handen?? En ik kom ook niet hoger....
Wel kan ik al van zitten naar liggen komen, nu nog terug ;-)
Mn kledingkast begon weer wat leeg te raken, dus mama heeft weer watleuke nieuwe dingen voor me gekocht: een spijkerbroek, een kort spijkerbroekje, een legergroene broek die je kort kan maken en een nieuwe jurk.
Oja afgelopen zondag hadden we 2 verjaardagen, en van de mama van mijn vriendinnetje Nieve, en van devy, die is nu al 10!!
Had niet zoveel geslapen, maar vond het wel gezellig!
Morgen kunnen mama en ik eindelijk weer zwemmen, eerst was ik ziek, toen was het zwembad dicht ivm vakantie, en vorige week moest mama op donderdag de hele dag werken.
Dus morgen mag ik weer! In mijn nieuwe superhippe zwempak!
Tot snel!

3 opmerkingen:

*~SCRAP-GEK~* zei

hoi luna, jeetje...wat kun ejij al veel dingen zeg! wauw! time flies! super goed van je hoor! veel zwemplezier morgen! :-) groetjes Marije.

Heidie zei

wat kun jij al veel dingen zeg. En heel veel plezier morgen met het zwemmen.
liefs Heidie

Je@net zei

Zo zeg, jij leert veel nieuwe dingen de laatste tijd. Je wordt een grote meid, Luna!
Tot gauw!