maandag 22 juni 2009

bruiloft, kies, vaderdag en mama bijna jarig!

Zoals jullie zien, heb ik weer een hoop te vertellen.Want ja, t is alweer een poosje geleden dat ik hier was (zou ik net zo'n slechte blogger als mama worden hihi).

Zo'n 1,5 week geleden ontdekte mama opeens een kies bij mij, toen ik haar uitlachtte hihi. Rechtsboven zat een witte punt, en inmiddels is ie al flink groot.
En dat terwijl ik pas 5 tanden heb, tja ik doe alles graag my way ;-)

12 juni hadden we bruiloft van Brian & Tamara, en dat vond ik heel leuk.
Ze zagen er heel mooi uit, kijk maar:

En papa, mama en ik zagen er zelf ook niet slecht uit:

Er was ook een ander meisje waar ik gezellig mee kon spelen, dus smiddags ging ik lekker niet slapen....Maar s'avonds ben ik braaf gaan slapen zodat papa en mama nog ff konden feesten!
Om 12uur zijn we naar huis gegaan, ik heb lekker in de auto verder geslapen, en om 2uur waren we thuis. Ik heb ze lekker verwend door tot smorgens kwart voor 9 te slapen :-)

Gisteren was het vaderdag! Ik heb papa verwend met een mooie blue ray disc (papa en mama willen binnenkort een blue ray speler kopen) en een gave papa-mok van Blond (ja die heeft mama uitgekozen hihi).

Morgen is mama jarig, ze word 27!
Ze krijgt van ons een supermooie tas van Pip Studio.
Zaterdag vieren we haar verjaardag (mama hoopt héél hard dat de tuin dan klaar is...)

Tot snel!!

3 opmerkingen:

Je@net zei

Zo zeg, wat is papa verwend door jullie!
En wat zagen jullie er mooi uit met de bruiloft, prachtig hoor!
Veel plezier met mama's verjaardag!

Heidie zei

jullie hebben papa lekker verwend. En mama wordt ook al zo verwend met haar verjaardag. En wat zagen jullie er mooi uit op de bruiloft.
liefs Heidie

*~SCRAP-GEK~* zei

Zo he? Jullie zagen er super uit voor de bruiloft joh! Gaaf! En het bruidspaar natuurlijk ook! ;-) LOL! Papa is flink verwend zie ik...leuk hoor! Nog gefelciteerd met mama's verjaardag! Een Pipstudiotas...WAUW! Wat een verwennerij! :-) Zo'n lieve mama heeft dat ook wel verdiend! Hele fijne dag morgen en is de tuin al klaar? Lekker genieten! Groetjes Marije.