zondag 16 december 2007

Daar was ik weer eens ;-)

Na een super drukke week, hier weer eens een berichtje van moi ;-)
De mylpaal van 20 weken is alweer bereikt, tjonge, zo heb je een positieve test in handen en leef je toe naar de 12 weken, en zo ben je al op de helft, wordt je lek geschopt van binnen, en weet je wat het wordt :-D
De tyd VLIEGT echt voorby, voor je het weet hebben we al een kleine hummeltje in onze armen!
Alles gaat goed hier, heb al lekker kleertjes gekocht (koopt toch een stuk makkelyker nu!!), en as woensdag hebben we de 20 weken echo. Dan gaan ze kyken of alles medisch in orde is (dus duimen iedereen ;-) ), toch weer een spannend moment!
Wel heb ik nu al enige tyd last van mn rug, vooral als ik veel sta of loop (of juist als ik lang zit en dan opsta), dus op aanraden van de VK een ondersteuningsband voor mn buik gekocht (beter dan Maikel's oplossing-> een plankje met wieltjes eronder!! LOL), en ik moet zeggen, ik heb er wel baat by!
Ik moet em alleen niet de hele dag omdoen, maar byv als ik ga werken, en zo gauw ik thuis ben, em weer af doen, anders kryg ik van die luie buikspieren, en dat willen we niet ;-)
By de VK (afgelopen maandag) was trouwens alles goed, mn bloedsuiker-uitslag was binnen, nu was ie 4,3, dus no more prikjes for me :-D.
En onze kleine schopte weer lekker tegen de doptone (waar ze de hartslag mee luistert) aan, dus de VK was weer tevreden hihi.
Oja, de zolder is zo goed als klaar (ok klaar genoeg dat het logeerbed naar zolder gaat hihi) dus snel behang uitzoeken, en dan over niet al te lange tyd zal het kamertje al lekker opschieten!!

4 opmerkingen:

*~SCRAP-GEK~* zei

hoi Tammie, goed om te horen dat alles zo super goed gaat joh!!! vind het zoooo gaaf allemaal, ben super benieuwd naar het kamertje van jullie kleintje en welk behang gaat het nu worden? of ben je er nog niet uit? de duimen gaan in turbostand voor woensdag! groetjes marije.

Iris zei

Hey Fijn om te horen dat het zo goed met je gaat! Tja het vliegt voorbij. Zeker vanaf de 20 weken. Althans dat vind ik!
Leuk nu binnenkort het kamertje in orde maken!
Jammer alleen dat je zo'n last hebt van je rug. Ik heb een paar weken fysio gehad daarvoor. Nu is gelukkig over. Maar ja je hebt natuurlijk ook wel werk dat belastend is voor je rug. Beetje rustig aan doen dus!

Succes met de 20 weken echo! Zal voor jullie duimen

groetjes Iris

Janine zei

He meid!

Fijn dat alles zo goed gaat!
Echt zo fijn om te horen!
We duimen voor je woensdag meis!
Enne hoop je gauw weer es te zien!
Hoe gaat het met je camera??Nog hulp nodig bij dingetjes?
Ik hoor het wel.
Dikke knuffel van janine

Je@net zei

Fijn om te lezen dat alles goed gaat met jou en beebje!!
Ben benieuwd hoe het met de echo was vandaag!! Mail je wel ff!!