vrijdag 7 december 2007

Uitslag bloedonderzoek 5de ziekte!!

Nadat gisteren de uitslag nog niet binnen was by de dokter, en ik dus vandaag nog een dagje noodgedwongen thuis moest blyven, ben ik vanmiddag maar ff by de dokter langs gegaan om te vragen of ze al meer wisten (ook met t ook op evt inval voor maandag).
De uitslag was nog steeds niet binnen, en na wat telefoontjes door de assistente, bleek dat de uitslag nog in t Radboud in Nymegen lag :-S
Maar gelukkig konden ze wel vertellen wat de uitslag was:
Ik heb WEL antistoffen tegen de 5de ziekte, wat dus betekend dat ik het wel een x gehad heb. Dit was niet recentelyk, dus de baby loopt geen gevaar en heeft geen gevaar gelopen!!
Ik kan weer opgelucht ademhalen!! En maandag kan ik gelukkig weer aan t werk, heb mn kids wel gemist hoor ;-)
Iedereen bedankt voor jullie steun en opbeurende woorden!!

6 opmerkingen:

Mandy zei

Hoi! Ik kom hier via allemaal omwegen! Ben hier geloof ik wel vaker geweest, maar ik wilde ff zeggen dat ik vind dat je echt super leuke dingen maakt!
Enne gelukkig heeft de baby geen gevaar gelopen!
Groetjes Mandy

Iris zei

Hoi hoi, nou dat is fijn om te horen zeg! Kun jij weer met een gerust hart aan het werk.
Jee toevallig hè, we hebben allebei dezelfde maxi-cosi, witte meubeltjes en groene accesoires...zouden we ook nog dezelfde naam voor de baby bedacht hebben? ;)

ps gaaf werk is er weer van je gepubliceerd in de Scrapbooks!

Fijn weekend

*~SCRAP-GEK~* zei

oooooh super fijn Tammie!!! kun je weer lekker verder met genieten van je zwangerschap! groetjes marije.

Heidie zei

Wat fijn om te horen dat je toch antistoffen in je bloed had. Nu kun je weer verder genieten van je zwangerschap.
groetjes Heidie

Anoniem zei

Ohhh wat fijn zeg!!
Super goed nieuws!
Geniet er lekker van meid.
XX Janneke en de boys

Marjolein zei

Goed, ben weer vreselijk laat natuurlijk, maar wat een gedoe zeg, zeker om je bloed getest te krijgen!!
Wel een hele opluchting dat alles goed is, kan je weer fijn aan et werk meid!
Verder alles goed met je?