zondag 2 december 2007

PRETECHO!!!

Gisteren was het dan EINDELYK zover: de pretecho by Babyview.
Diegenen die ik regelmatig spreek, weten dat ik heel erg uitkeek naar deze echo, niet alleen omdat we ons kindje weer zouden zien, maar ook omdat het eindelyk duidelyk zou worden of we rose of blauwe muisjes moeten gaan kopen!!
Hier lig ik dan, in spanning te wachten:
Look at my HAPPY face haha:En hier dan wat mooie foto's van ons kleine hummeltje (we hebben een cd-rom met 43 foto's, heb wat mooie eruit gezocht!):

lekker aan t trappelen en vruchtwater aan t happen:
Een inie-mini voetje van 2,32 cm!:
Ja pak die duim maar:
Van alle kanten een 3d foto:
lekker luieren:
Kiekeboe:
En een klein stukje bewegend beeld:

En die alles onthullende foto??
Die houden we nog lekker even voor onszelf ;-)

We hebben ook een dvd, zo gauw ik erachter ben hoe ik die in stukjes kan delen (of in ieder geval, t laatste stuk eraf kan halen) zal ik em hier plaatsen!
Bedankt weer voor jullie bezoekje!

17 opmerkingen:

*~SCRAP-GEK~* zei

ooooooh WAUW!!! I'M IN LOVE!!! wat bijzonder om te zien joh! super! groetjes van een zeer trotse scraptante! hihihi! :-)

Janine zei

Ahhhh meis helemaal te gek joh!!!!:):):)
Vind t echt super bijzonder!
Kan niet wachten om de dvd te zien!
Dusse jullie weten nu wat t word a girl of boy........
Te gek meis, wat een bijzonder moment voor jullie saampjes!
Hele dikke kus van mij enne ik hoop dat t alweer wat beter met je gaat...Tot gauw, Janine

Familie Kubben zei

ongelooflijk! mooie plaatjes tamara, helemaal geweldig! geniet ervan!!

Anoniem zei

Wauwwwwwwwwwwww, ik ben jaloers, ik moet nog zooooooo lang wachten (twee hele weken ;-) ) maar wat ontzettend mooie foto's. Wel spannend hoor, dat je het geslacht voor je zelf houdt. Superleuk zeg! Geniet ervan!

Je@net zei

O Tammie, wat een mooi foto's en dat filmpje.....zoo lief!
Prachtig om te zien meis, kan me voorstellen dat jullie genoten hebben!!
Tot gauw!

Anoniem zei

Hey Meis, wat een prachtige plaatjes van je kindje. Geweldig he dat het zo kan! Ik heb ze ook van mijn jongste , zo gaaf!!!
Mooi hoor!

Charlotte zei

Wat een mooie foto's Tamara!!! En dat filmpje is cute! :)

Wel een beetje jammer dat je niet vertelt wat het wordt, hoor! ;)

Geniet er nog lekker van meid!

Wilma zei

Oooooooooooh, wat een prachtige foto's meid!!!!

Anoniem zei

Ach......... wat een gave foto's!
Ik zeg dat het een jochie wordt, LOL!! Nee gekheid hoor, hou dat maar lekker voor jullie zelf!

XxX Hanneke

Anoniem zei

Hoi

Wat een super mooie foto's zeg! Helemaal super.
Hij of zij is er mooi voor gaan liggen om te zien wat het was zie ik hihi.

Voel je je trouwens al wat beter??

Groetjes Janneke

dionne zei

Het is gewoon al een echt mensje.
Zo speciaal zo duidelijk.Het is gewoon een wonder.Ik vind het prachtig. Dikke kus dionne

Ingrid zei

Wat een prachtige foto's, Tamara. Kan me heel goed voorstellen dat je hier ontzettend van genoten hebt. Wat een wonder he?

Anoniem zei

ongelofelijk zeg, wat kun je dat goed zien, die 3d foto's heb ik nog nooit gezien, zo echt!!!

groetjes Janny

Anoniem zei

nou Icie,
dat worden dan BLAUWE muisjes.

gr hannes

Marjolein zei

Oooooh Tamara, wat is dat geweldig mooi!!! Gossie, dat had je 16 jaar geleden niet hoor, zo'n 3D beeld, super! Ben toch wel heeeeel benieuwd wat het wordt hoor meis!! Nog even wachten:-)))
Geniet er van!

Iris zei

OOh wow! Wat een mooie foto's. Jullie wondertje lag er echt goed voor hè! Dat is natuurlijk het voordeel als ie nog wat meer plek in de buik heeft!
Leuk dat je weet wat het wordt! Ben benieuwd of het je gaat lukken om het voor je te houden.... dat lijkt me zo moeilijk!
Ik denk een jongetje als ik je foto's zie. Heb ik gelijk? ;)

Monique Helfrich zei

Wat een prachtige foto's! En die 'lekker luieren' foto is GEWELDIG!!!