vrijdag 28 december 2007

Kleertjes!!!

OMG!! Onze kleine is nog niet eens geboren, en de eerste merk kleding en knuffels liggen al klaar *bloos*
Kan er nix aan doen, die kleertjes zyn gewoon onweerstaanbaar!! Daarby wordt de kleine nu al super verwend door iedereen!
Er komen ook echt wel kleertjes van de Hema en H&M, die hebben ook zulke überschattige baby-kleertjes :-D ('t wordt echt niet alleen maar merkkleding hoor hihi, of ik moet 31 dec de staatlottery winnen, dan ga ik me toch shoppen LOL)
Nadat we van Kimberly en Didi (nichtje en haar vriend) een supercute setje in maat 50 hadden gekregen met Kerst, vanmiddag zelf ook maar es een kykje wezen nemen by Villa Happ (wist niet eens dat ze daar baby kleding hadden!), en uiteraard kon ik de winkel niet verlaten met lege handen!
Heb dus 2 hele schattige truitjes gekocht, 1 in maatje 50, en 1 in maatje 56. Jammergenoeg kan ik nix van dat alles laten zien, want dan weet iedereen gelyk wat het wordt ;-)
Ben nie zo van de uni kleuren, by my mag het echt wel duidelyk jongens/meisjes kleding zyn!
Ga van t weekend nog ff langs by Kleertjes.com, daar heb ik nog iets op t oog wat ik moét hebben hihi.
Vanmiddag ook al een limegroen flesje van difrax gekocht, met wat extra spenen. Wil wel BV gaan geven, sowiezo de eerste maanden, maar je weet nooit of t lukt, vandaar t flesje ;-)
Super leuk, al dat shoppen :-D

6 opmerkingen:

Je@net zei

Ooooo, ik kom binnenkort kijken hoor! Wil wel es zien wat je allemaal geshopt hebt!!
Niet teveel kopen hoor....anders hebben scraptante en scrapoma straks niks meer te kopen!!! LOL

*~SCRAP-GEK~* zei

de kleertjes zijn echt sooooo cutie!!! heb gisteren al even gespiekt! wauw....wat een verwennerij en het kindje is nog geen eens geboren! LOL! en het flesje zooo schattig! hihihi! groetjes marije.

Hanneke zei
Deze reactie is verwijderd door de auteur.
Hanneke zei

Heej meis,

Gave kleertjes!!!
Ik heb ook al wat flesjes op voorraad....Als je kolft heb je ze toch ook nodig.....

Liefs Hanneke

dr ging wat mis met eerste berichtje dus hopelijk nu wel....

Iris zei

aah waarom mogen wij de kleertjes ook niet zien? Ik ben intussen wel erg nieuwsgierig.
Verslavend hè babyshoppen! En echt onvoorstelbaar hoe mensen je nu al verwennen! Koop zelf niet te veel hoor, anders weten zij straks niets meer te geven!

Anoniem zei

ooohh heerlijk he al dat kleine spul shoppen!

en trek je niet te veel aan van je maten overzichtje hoor!
Thomas is bijna 2 en heeft maat 74 en Isa is 5 en heeft 92... dat is de eerst volgende maat na 86

enne buik foto'?