vrijdag 4 april 2008

1ste verlofweek, box, en nog wat leuke aankopen.

Tjonge, heb ik verlof, hou ik jullie nog niet op de hoogte hihi. Heb ook van alles te doen, en als ik nix doe, ben ik gewoon (ja ik geef t toe) ontzettend LUI!
Maar tegelykertyd heb ik ook echt zo'n alles-moet-NU-af-gevoel, dus dat maakt dat ik weer teveel energy heb hihi.
Een update van de afgelopen week:
Zondag: naar de box wezen kyken, en hy is helemaal super! Geen beschadigingen, teak en een lade, precies wat we wilden dus! Hy staat al in de kamer te pronken :-D

Mét ballonnen (die nog over waren van het versieren by de buren haha), dat was een tip van de kraamzorg, ivm de katten. Ze zyn trouwens allemaal nog heel ;-)
Nu nog een boxkleedje. Ik wil er 1 van label-label of snoozebaby, ws die laatste, dat zyn pas echte scrap-boxkleden hihi. Zulke leuke spullen daar, met allemaal labeltjes :-D
Maandag: Maikel was jarig, dus visite gehad. Niet veel, want Maikel wil nooit zn verjaardag vieren ;-) Maar t was wel gezellig (heerlyk geslapen daarna ook :-P)
Dinsdag: VK afspraak! Moest eigenlyk smorgens (had de afspraak naar vandaag verzet ivm de verjaardag) maar ze waren erby vergeten te vermelden dat ik in Zelhem moest zyn ipv in Doetinchem. Tja en dan kun je lang wachten in de wachtkamer ;-) Maar t is goed gekomen, kon smiddags terecht. Bloeddruk was iets hoger dan de vorige keer, 120/80, maar nog erg netjes. hartje klonk weer goed & uk ligt (gelukkig) nog steeds ingedaald! En de steken en krampjes onderin de buik zyn allemaal toch echt indalings en voorweeën voor t echte werk!
Woensdag: Vandaag kwam Maryke weer poetsen, echt zo lief :-D Ze had ook mooie versiering mee gebracht voor mn paastakken waar ik geen afstand van kon doen hihi:

Die hangt nu dus vol met limegroene veertjes, vlinders en kleine glazen vaasjes met groene bloemetjes :-D
Nog even naar de stad geweest, een kadootje kopen voor een vriendin die bevallen is, en nogmaals verwend door schoonmama: dit keer een limegroen badje gekregen, en 2 hele schattige rompers! Zelf ook nog 2 pyama's gekocht.
*zucht* babyshopping is té leuk ;-)
Donderdag: s'nachts heel erg slecht geslapen, dus het met Jeanet geplande scrapdagje ging helaas niet door. Moest van mezelf de hele dag relaxed doen...
Vrydag: Had by Prénatal een über-leuke luiertas gezien, en heb die vandaag gekocht. past echt perfect by de kinderwagen, helemaal goed dus. Er was helaas geen bypassend parasolletje, dus dat is een limegroene geworden.
Morgen gaat Maikel werken, dus ben ik alleen thuis. En aangezien hy de auto mee heeft, moet ik me hier vermaken. dat wordt dus scrappen, en lekker lui doen (ben ik inmiddels erg goed in hihi)
Bedankt voor jullie bezoekjes aan mn blog!

4 opmerkingen:

*~SCRAP-GEK~* zei

ooooh gave box joh...en die boxkleden zien er ook helemaal super uit...ben benieuwd welke het worden gaat! spannend! enne...dat je moe bent is heel logisch toch!!! lekker uitrusten en relaxen...scrappen! en vooral heerlijk genieten! voor je het weet is het beebje er! :-) leuk leuk leuk!!! groetjes marije.

Je@net zei

Box is helemaal goedgekeurd Tam! Super! En die boxkleden, wat gaaaf zijn die!
Nog ff lekker uitrusten meis en genieten van je vrije tijd!

Miranda zei

Wat een onwijs mooie box en als ik namens onze Duncan een tip mag geven voor het boxkleed, label-label. Zitten meer verschillende stoffen labels aan en namens mama hij blijft mooier. Duncan heeft alleen maar kroelen en tuttendoeken van label-label, en hij kan niet zonder.

Geniet lekker van je laatste loodjes.

Iris zei

ooooooooooooooh nog maar 24 daagjes!!!! Spannend!! En ik ben zooooo nieuwsgierig naar wat het wordt en hoe hij/zij zal heten.
Ga ontzettend genieten van je verlof. Neem alle rust die je (nu nog) hebt. Een beetje uitgerust zijn tegen de tijd dat de bevalling begint is niet verkeerd.
Fijn om te lezen dat alles goed met jullie gaat.
Mooi box btw. Leuk hè, alles klaarmaken voor dé komst! Geniet er nogmaals van...en voor je het weet heb je jullie wondertje in je armen! Het gaat echt snel hoor.