dinsdag 8 april 2008

Boxkleed, babyfoon en........nesteldrang!!

Pffff ik wordt best moe van mezelf.
Loop echt met mn hoofd aan nix anders te denken dan ALLES-MOET-KLAAR!! En wel zo snel mogelyk. Dat noemen ze nesteldrang toch hihi.
Volgens de Van Dale:
nes·tel·drang (dem)
1 natuurlijke aandrang bij dieren om een nest te maken
2 natuurlijke aandrang bij mensen om zich ergens blijvend te vestigen, vooral met het oog op het stichten van een gezin
Maar in dit geval is t dus gewoon dat ik zo sterk t gevoel heb dat beebje eerder gaat komen dan 1 mei, dat ik opeens heel veel haast heb om alles klaar te maken.
Zo weer wat spulletjes van de uitzet lyst gekocht:
-> luieremmer:
En niet zomaar één, nee de Tommy Tippee van Sangenic. wat??? ja deze dus:

Sinds ik in de kinderopvang werk, ben ik al helemaal weg van dit systeem. En zo'n standaard luieremmer vond ik maar 3x nix, dus hebben we deze gekocht :-D
-> Boxkleed:
Het is er één van Snoozebaby geworden, by die vond ik de kleuren mooier.
Welke kleur we gekocht hebben?
Nou deze:

Of toch deze:

Hihihi :-P
-> Babyfoon:
Dat het er één met schermpje moest worden, wisten wel al zeker. En die van Luvion vonden we gewoon té gaaf, dus die hebben we vanaaf besteld (met een super lieve bydrage van Hans & Katja, thnx guys Love ya!!), en die zal deze week wel binnenkomen.
Dit is em geworden:

En zeg nou zelf, hy is toch super gaaf :-D
->Kleertjes:
Ondanks dat we al heel veel kleertjes hebben gekocht en gekregen, vonden we het toch leuk om het eerste pakje wat onze uk aankrygt zelf uit te zoeken, dus dat hebben we maar gedaan. Echt weer superschattig, al zeg ik t zelf ;-)
En nope, sorry, geen foto daarvan ;-)
En tja, zoals jullie zien, moét beebje gewoon eerder komen, anders gaan we nog failliet haha.
Wanneer denken jullie dat uk zich aandient??

7 opmerkingen:

Unknown zei

Hoi hoi, Tja nesteldrang hoort er allemaal bij. Maar weer gave spullen aangeschaft hoor.

Het mag ook best dat beebje zich eerder aankondigt, hij/zij wordt zo welkom geheten op deze aardbol. En ook ik brand van nieuwsgierigheid. hihihihihi

Wil nog even tegen je zeggen dat ik trots op je ben. Ik ben nu anderhalve week de groep aan het draaien. En petje af voor jouw. Dat jij het met je zwangere buik zo lang hebt volgehouden. Ik ben gesloopt savonds. (we missen je wel, ik heb al een speciale Tamarabak gemaakt waarin ik alles verzamel wat voor je gemaakt wordt, we hebben het elke dag over je)

Nou zeg maar even tegen beeb' dat hij/zij nog even moet blijven zitten das toch ietsje beter.

Dikke kus
Antoinette

Anoniem zei

Hey Ice,
Volgens mij wordt 't een jongetje. Je roze boxkleed is geshopt...
Greetz en alvast succes met de bevalling!

*~SCRAP-GEK~* zei

hihihi...inderdaad nesteldrang! LOL! laat beebje maar snel komen, want anders gaan jullie inderdaad nog failliet!!! whahahaha! het boxkleed is echt super super super gaaf...echt helemaal jou!!! enne...goed idee zo'n poepluier emmer...lekker geen stank in huis! LOL! ;-) die babyfoon is wel helemaal super de luxe zeg..kun je de hele dag van je beebje genieten zelf als hij of zij ;-) slaapt!!! leuk! ik vind het allemaal zoooo spannend...en ik ben niet eens diegene die zwanger is, dus hoe zul jij je wel niet voelen! tot woensdag Tammie...hoop ik dan! whahaha! groetjes marije.

Je@net zei

Wat een gave spullies heb je gescoord Tammie! Super!!
Gezellie dat je vanmiddag ff langs kwam!! Was leuk om weer eens bij te kletsen! En de taart was jummie...thnx!

Ingrid zei

Als ik al jouw verhalen lees, krijg ik weer heimwee naar de babytijd van m'n meiden. ;-) Wat een leuke dingen hebben jullie gekocht zeg. Geniet nog even van de laatste weken.

Unknown zei

Hmm..ik denk het roze boxkleed omdat het een meisje wordt, en ze komt 3 dagen later ;-)
Geen idee waarop ik die 3 dagen baseer hoor ;-) hahaha

Heidie zei

Wat een mooie spullen heb je gekocht.
groetjes heidie