zondag 27 april 2008

Hoe gaat het nu met my??

Hallo!
Daar was ik dan.
Ik dacht, laat ik zelf maar vertellen hoe het met ons gaat en wat leuke foto's aan jullie laten zien, want mama wacht daar weer veel te lang mee ;-)
Ik geloof dat deze blog vanaf nu maar van my is, eerlyk is eerlyk, mama heeft em al 9 maanden gehad (en ze heeft haar eigen blog!) dus nu mag ik :-D
Gelukkig gaat alles helemaal goed hier, ik hoor mama en papa steeds zeggen dat ik zo goed drink, en dat ik zo'n tevreden kindje ben, dus dat geloof ik dan maar hihi. Als ik honger heb dan laat ik t ze wel horen!
S'nachts vind ik het na de laatste voeding niet zo leuk meer in mn eigen bedje, het liefst lig ik dan by papa en mama in bed (op het aankleedkussen, anders zyn ze bang dat ik onder hun dekens kruip). Ze proberen me wel in mn eigen bedje terug te leggen hoor, maar dat zet ik t gewoon zo op een huilen, dat ze me er na een poosje maar weer uithalen!
Overdag zyn ze beneden, dus dan is er toch niemand om by in bed te liggen, en slaap ik gewoon in mn eigen bedje! Ik kryg in ieder geval genoeg slaap :-)
Waar ik ook heerlyk kan slapen, is in de wandelwagen! Mama is vanaf afgelopen donderdag iedere dag met me wezen wandelen, en dat is echt lekker! Thuis slaap ik dan gewoon verder in de wandelwagen tot het tyd is om te eten!
Mn navel dingetje is er ook af gevallen, gelukkig, dat klemmetje vond ik maar nix!
Vandaag gaan we lekker naar opa en oma in Emmerich, mama en papa die hebben zin in ys, en daar hebben ze de lekkerste ysjes zeggen ze...Gaan we weer lekker wandelen, dit keer langs de Ryn!
Ook blyven we daar eten. Nou ja papa en mama dan, als ik maar by mama ben, heb ik ook wat te eten ;-)
Nou nog even wat foto's showen, en dan ga ik weer verder slapen!

11 opmerkingen:

Je@net zei

Ooooh wat een gave foto's!! Heb er echt van genoten!! Fijn dat het met jullie zo goed gaat!!
Veel plezier in Emmerich vandaag en we komen gauw weer langs om lekker te knuffelen!!

Unknown zei

Ohh wat een lieve foto's! Fijn dat het alemaal goed gaat ;-)

*~SCRAP-GEK~* zei

ooooooooh SOOOOO cutie!!! wat een super gave foto's joh! maar wat wil je ook met zo'n mooi meisje!!! :-) we komen snel weer een keertje langs hoor Tammie...mis Luna nu al!!! vooral als ik al die lieve foto's zie! *zucht* ze is zoooo lief!!! fijn dat jullie lekker wandelen elke dag...de afgelopen dagen was het ook zo'n lekker weertje....maar vandaag...gggrrr! leuk dat jullie naar emmerich zijn geweest! :-) tot gauw! groetjes marije.

Iris zei

aaah wat een dotje!!! Echt een meisje! Ze ziet er super lief uit hoor. Blij te horen dat alles zo goed gaat! Geniet ervan hoor want het gaat echt hard!

Heidie zei

Wat een mooie foto's. Maar dat kan ook niet anders met zo'n mooi meisje. En wat fijn dat het allemaal zo goed gaat.
groetjes Heidie

Anoniem zei

Nou luna ik zie het al een geboren model.Nu al een beauty.Je bent zo lief en mooi Ik kijk uit naar onze donderdagen.Dan is het dionne knuffeldag en mag ik lekker met je pronken.(al ben ik bang dat ik je zal moeten delen met devy want die is een super trotse 'oom')dikke kus dionne

Janine zei

Ahhhhh, wat een super mooie foto's!
Echt zo'n mooi meisje!
Ik vind het echt een pracht kind!
Hoop dr snel weer vast te houden.
:-)
Fijn dat alles zo goed gaat!

Hanneke van der Linde zei

Hallo lieve Luna, welkom in de wereld! Wat lief dat jij vanaf nu je eigen blog bij houd, mama heeft het nu zo druk en zo kan iedereen toch lezen hoe het met je gaat!
Wat fijn ook dat je zo goed drinkt, ik hoop wel dat je gauw in je eigen bedje gaat slapen hoor... dat is voor papa en mama misschien niet zo vermoeidend ;o)
Lekker he, buiten wandelen, geniet daar maar lekker van!
En wat een mooie foto's zijn er al van je gemaakt, daar wen je vast snel aan!

Doe je de groetjes aan papa en mama??

Kusje van Hanneke

Anoniem zei

Hallo Luna
Wat een mooi foto's zijn er van je gemaakt! De mooie banner die mama gemaakt heeft geeft precies aan hoe jong je bent. Ik kom gauw weer even langs om te kijken.

Liefs Astrid

*~SCRAP-GEK~* zei

ook hier ben ik weer even aan het wegzwijmelen!!! LOL! :-) tot zaterdag!!! groetjes marije.

Anoniem zei

Hoi Tamara,

Ik wil je van harte feliciteren met je dochtertje, wat een prachtige meid!!

Liefs,
Vani (dolls)