donderdag 22 mei 2008

1-1-1

Joepie, vandaag ben ik 1-1-1!!
1 maand, 1 week en 1 dag oud!
En ik ben in een week tyd al 400 gram aangekomen, goed hé :-D
Mama zegt dat ik spekrolletjes benen begin te krygen :-)
Dinsdag was mama met oma naar de stad geweest, en toen hadden ze hele schattige jurkjes voor me gekocht, met zo'n broekje met roezeltjes eronder. de rose van oma gekregen, de witte van mama!

En de achterkant van de broekjes: En natuurlyk mocht ik gisteren gelyk mn nieuwe jurkje aan, wel met een shirtje met lange mouwen en een lange broek eronder, anders is het een beetje koud:

Jullie snappen, mama is nou helemaal jurkjes verslaafd :D
Nou tot de volgende keer maar weer!

6 opmerkingen:

Anoniem zei

De jurkjes zijn ook enig!! Ze staan je beeldig!

Liefs Astrid

Iris zei

Hoi hoi

ik heb weer even alle berichtjes gelezen hoor!
Jeetje wat een knapperd is Luna! En die jurkjes..... TE schattig!
Wat een leuke foto's van Luna! En wat groeit ze goed zeg!
Jammer van de borstvoeding... hoop dat je er nu toch vrede mee hebt dat je het op deze manier doet. Ik vond het erg om na 8 dagen al te stoppen maar dat is wel goed voor me geweest. En die kleintjes, drinken ook goed uit de fles!

*~SCRAP-GEK~* zei

oooooh wat is het toch een schatje!!! en die jurkjes...zoooooo lief!!! super joh! groetjes marije.

Je@net zei

Aaaaaaaaaaaaaaah, wat zie je er superschattig uit zeg!! Staat je goed Luna! Fijn dat oma en mama je zo verwend hebben!!
Fijne zondag!!

Monique Helfrich zei

ooooooooooooo ik wil ook een dochter!!! maar zal wel moeten wachten op een (klein)dochter hahaha. Wat ziet ze er snoezig uit en fijn dat het allemaal zo goed gaat bij en met jullie!

Daan zei

Hoi Luna,

Wat hebben mama en oma mooie jurkjes voor je gekocht. Je bent echt een modelltje zo.