maandag 19 mei 2008

Hoi hoi!

Daar was ik weer :-D
Ik ben net met mama naar de winkel geweest, en lag heeeeerlyk te slapen in mn maxi-cosi. Toen we weer thuis waren, dacht mama dat ze my wel in bed kon leggen, maar dáár trapte ik mooi niet in :-P
Dus nu zit ik lekker in de maxi-cosi by mama op de hobby kamer, en kan ik nog even mn blogje updaten!
Ik was over moederdag helemaal vergeten te vertellen dat mama ook nog post had:

Die heeft ze gekregen van tante Marye, wat lief hè :-)
En over kaartjes gesproken, Paper&pictures (dat is de scrapwinkel waar mama altyd teveel geld uitgeeft volgens papa.....) heeft een nieuw kaarten tydschrift uitgebracht, Cards only. En raad eens welk kaartje er ook in staat? MYN GEBOORTEKAARTJE!! Dat is leuk hé? Mama is helemaal trots (en ik ook hihi):

Gisteren lag ik lekker te relaxen in de box, toen ik met myn voet ergens tegenaan stootte (ik kon het niet zien, maar mama zei dat het een knuffel was), en toen hoorde ik een belletje. Dat was grappig!! Toen heb ik dat lekker heel vaak gedaan, goed voor mn beenspieren :-D

Mama had me ook nog even op myn buik gelegd (nekspieren trainen ;-) ), maar dat vond ik een béétje gek:

Nou ik ga er weer vandoor, mama wil ook nog even op de computer, en daarna is het tyd om te eten, en komt papa thuis!!
Oja, deze foto moest ik van mama nog even laten zien, die vind ze zo leuk :-D :

Leuk dat jullie weer even kwamen kyken hoe het met my is!
Daaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaag!!



4 opmerkingen:

Anoniem zei

Super dat jou geboorte kaartje in cards only staat.Maar het is ook zo'n mooi en persoonlijk kaartje dat hij natuurlijk niet ontbreken mag.En de foto's zijn weer helemaal super.Met zo'n mama hoef je ook zeker niet bang te zijn dat je geen foto's heb later, albums vol:0)
Gr en een dikke kud Dionne

*~SCRAP-GEK~* zei

graag gedaan meis...zo'n eerste moederdag kun je toch niet zomaar voorbij laten gaan!!! enne...Luna wat ben je toch een schatje!!! wauw...zooooo lief!!! EN JOEHOE SUPER GAAF DAT JE GEBOORTEKAARTJE IN CARDS ONLY STAAT! YES! HELEMAAL TOPPIE!!! dikke kus van mij!!! :-)

Anoniem zei

Ik bedoel natuurlijk een dikke KUS.
Sorry foutje.
Gr Dionne

Je@net zei

Ha Luna, wat geweldig gaaf dat je geboortekaartje in het nieuwe Magazine staat!! Helemaal top hoor en zo'n prachtig kaartje HOORT daar gewoon in te staan ;-)
Wat een mooie foto's heeft mama weer van jou gemaakt, super hoor.
En heeft mama al verteld dat je volgende week bij ons op visite komt??!! Leuk hè, kijk er nu al naar uit! Tot dan!!