zondag 4 mei 2008

ff bykletsen!

Ik kom weer snel even vertellen hoe myn (nou ok ons) weekje was!
Deze week hebben we weer aardig wat visite gehad, die kwamen my allemaal bewonderen. En iedereen bracht ook nog kadootjes mee :-D
Ik heb weer super leuke kleertjes gekregen (romper, sokjes, truitje en tuniekje), boekjes, een mooi nyntje bestek met myn naam erin gegraveerd, en ook nog een kinderzitje van Bumbo. In t limegroen :-D
Met Koninginnedag ben ik met papa en mama naar de stad geweest, ik heb er alleen niet veel van mee gekregen, want ik sliep de hele weg haha.
Vrydag had ik mn gehoortest. Kryg je zo''n dingetje in je oor wat geluid maakt, en als t apparaatje van die mevrouw dan bly pingelde, was ik goed gekeurd ;-) Nou alles was dus goed!
Daarna lekker met papa, mama, Tamara & Brian voor de eerste keer naar de Mac geweest:

Lekker zeg ;-)
Zaterdag kwamen scraptante Marye & scrapoma Jeanet scrappen, en uiteraard moest er ook weer veel geknuffeld worden, én werd ik onderworpen aan een fotosessie.
Die foto's zal ik jullie morgen laten zien, want het is tyd om te eten!!
Oja, vandaag was ik met papa, mama, opa en oma wel 2 uur wandelen!!
Tot morgen!

5 opmerkingen:

*~SCRAP-GEK~* zei

hoi Luna, hihihi...je hebt weer leuke dingen meegemaakt deze week lees ik!!! enne...je bent weer lekker verwend...ik kom snel weer knuffelen hoor!!! liefs van je scraptante!!! :-)

Je@net zei

Ha, ha, die foto van jou is weer helemaal geweldig hoor Luna. Wat kunnen die grote mensen toch gek doen hè!!
Wij vonden het zaterdag ook heel gezellig en Marije & ik komen gauw weer terug om lekker te knuffelen!!

Joke zei

Fijn dat het zo goed met je gaat. Je bent zo'n lief poppetje om te zien.

Anoniem zei

Je eerste mac. Ik weet zeker dat er nog vele happy meal's gaan volgen.En een super leuke mac foto.
Dikke kus Dionne

Heidie zei

De eerste keer naar de mac. Weet zeker dat er nog verschillende keren zullen volgen. En wat een lieve foto van je. Heb je mama lekker verwend met moederdag.
liefs Heidie