vrijdag 16 mei 2008

Eindelyk...

...weer eens nieuws van hier....
T is alweer een poosje geleden (was veel te druk met overal heen gaan met papa en mama, slapen, eten, enz...) dus ik heb een hoop te vertellen!
Ten eerste moederdag: mama's eerste moederdag, erg speciaal natuurlyk! Papa wilde met my voor mama een pandora kopen, maar ze wilde liever wat anders (ik hoor jullie denken, is ze ziek ofzo?? ;-) ), namenlyk een babybjörn drager. Deze dus:

Ik vind t ook hardstikke fyn daarin, ik val in no time in slaap :-D
Ook wat minder leuk nieuws helaas:
afgelopen maandag had ik s'avonds na het voeden nog heel erg honger, zo erg dat mama en papa me maar wat kunstvoding erby hebben gegeven. Toen heb ik wel lekker de hele nacht in mn eigen bedje geslapen!
Dinsdag heeft mama een babyweegschaal geleend by de thuiszorgwinkel, om te kyken hoeveel voeding ik binnen kreeg. En wat bleek, hoe later op de dag, hoe minder voeding ik binnen kreeg. ook werd ik steeds zo moe van het zuigen, en viel ik steeds in slaap...
Mama was hier wel heel erg verdrietig over, vooral omdat de borstvoeding eerst wel lekker liep, en moest steeds huilen :-( Dat vond ik ook niet zo leuk, en ik werd dan ook verdrietig...
Woensdag op het consultatiebureau was ik ook niet zo heel veel aangekomen sinds de laatste keer wegen, dus nu heeft mama met de mevrouw overlegd dat ik wel eerst borstvoeding kryg, 5-10 minuten, en daarna een flesje. Wel was ik al 2,4 cm gegroeid, nu ben ik 50,4 cm!

Dat gaat heel goed, mama heeft me vanmorgen gewogen, en sinds woensdag ben ik al 185 gram aangekomen! ook slaap ik sinds maandag al steeds in mn eigen bedje!
Dus ondanks dat mama het wel heel jammer vind van de borstvoeding, is ze toch ook wel heel erg bly dat het nu weer zo goed gaat! Ze vind het toch het belangrykste dat het goed met my gaat!
Papa en mama doen ook byna elke avond gezellig een stuk met my wandelen, dan slaap ik lekker in de wandelwagen.
Nou nog even een fotootje:

En dan moet ik weer gaan, ik heb lekker by mama op schoot in mn luier zitten poepen (mama vind dat ik stink, vind t zelf wel meevallen hoor ;-) ) dus ik moet schone billen!
Daaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaag

4 opmerkingen:

*~SCRAP-GEK~* zei

hoi Luna, fijn om te lezen dat het zo goed met je gaat!!! kan me wel heel goed voorstellen dat mama in het begin verdrietig was over de voeding, maar volgens mij gaat het nu wel weer goed met mama! ;-) (en jou natuurlijk) ik heb je laatst al lekker zien zitten in je draagzak...je lag er zo heerlijk relax bij! (leuke foto Tammie):-) enne...wat ben je toch een mooie meid...echt een prinsje! ik kom snel weer langs om te knuffelen!!! dikke kus van je scraptante!

Je@net zei

Ha die Luna, wat een mooi cadeautje heeft mama gekregen!! En daar bof jij ook mooi mee....gezellig samen wandelen!!
Fijn dat je nu goed groeit en zo'n flesje is best fijn hoor mama Tamara.......nu kunnen scrapoma en scraptante ook de fles geven!! Leuk toch!! LOLOL

*~SCRAP-GEK~* zei

hihihihi...wanneer gaan we Jeanet! LOL! :-) Luna je ziet ons binnekort wel verschijnen!!!

Anoniem zei

Luna is de liefste baby van allemaal!!!!!
Toch fijn om elke keer ff te kunnen lezen hoe t is!
Tot snel!

Greetz je oom Chris