donderdag 20 november 2008

Brons!!

Jaaaaaaaaa!!
daar is ie dan!!
Myn eerste zwemdiploma!
Ik heb heel hard myn best gedaan, en had super veel plezier!
Ik moest allemaal verschillende dingen doen, kyk maar:

En toen gingen we met zyn allen even zitten, en toen kreeg ik em:

Deze poster kreeg je er ook by:

En daar moet deze dan weer op: Daar moeten er dus nog 2 by....
Een papa van een ander kindje heeft foto's gemaakt, lief hé :-D
Die krygt mama volgende week op een cdrom, dus dan kan ik jullie showen hoe hard ik mn best heb gedaan!


En vanmorgen zat er ook nog opeens een kadootje in myn schoen :-D
Nou ja, eronder dan hihi.
Mama zei dat Sinterklaas en Zwarte Piet dat gebracht hebben, maar die ken ik niet...Maar moet zeggen, ik mag ze wel haha LOL.
Natuurlyk mocht ik eerst zelf proberen uit te pakkenEn mama heeft me toen een beetje geholpen:
Oja gisteren was myn vriendje Can hier op visite met zyn papa en mama, is ie niet lief:Nou nu ben ik toch wel heel moe hoor, dus welterusten!!

3 opmerkingen:

*~SCRAP-GEK~* zei

Jippie!!!! gefeliciteerd Luna met je allereerste diploma!!! goed gedaan hoor...ik ben trots op je! en zo ik zie dat je super verwend bent door Sinterklaas en zijn pieten! LOL! dikke knuffel van mij! (marije)

*~SCRAP-GEK~* zei
Deze reactie is verwijderd door de auteur.
Je@net zei

Goed gedaan meissie!!! Knap zeg; je allereerste diploma, daar mag je trots op zijn hoor!!

Oooooooh en je hebt ook je schoen al mogen zetten!! Wauw, wat een verrassing zo'n mooi cadeautje! Da's lief van Sinterklaas zeg!

Daaaag Luna, tot gauw!