woensdag 1 april 2009

Veel te vertellen!

Daar ben ik weer!!
En ik heb weer een hoop te vertellen!
Gelukkig ben ik weer helemaal beter, ik ben toch wel flink ziek geweest, mama is 2x met my by de dokter geweest, ik had ooronsteking en ws ook keelontsteking, maar dit x moest t van de dokter vanzelf overgaan!
En dat was gelukkig na een week ook zo, ik voelde me echt heel zielig, en moest steeds maar huilen..

Gisteren was myn papa jarig, hy is 30 geworden! ik heb de hele dag HIEP HIEP HOERA voor hem gedaan, dat kan ik héél goed!
De slingers vind ik ook helemaal super!
Samen met mama heb ik iets moois voor papa gemaakt, en ik mocht papa ook nog een kadootje geven, lekkere aftershave van replay!

Ik kan ook weer wat nieuwe dingen:
Zo kan ik me nu optrekken in de box.
Heb t nog niet héél vaak gedaan, want het is nog wel moeilyk, maar ik kan het wel!!
Ook ben ik druk aan t kletsen, van alles vertel ik, alleen meestal verstaat niemand er wat van ;-)
Ik eet ook weer heel erg goed, vaak eet ik al met de pot mee, dat vinden papa en mama erg gezellig!
Vandaag ben ik met mama, Dionne, Devy en zyn vriendje Daan de stad in geweest. Ik heb een nieuwe jas gekregen, met een bandana, en een nieuwe slaapzak!
heel mooi allemaal!

De jas en de bandana staan niet op de site van v&d, dus die houden jullie nog te goed ;-)

Aankomende vrydag hebben papa en mama bruiloft, dus dan ga ik voor het 1ste logeren by opa en oma Duitsland :-D
Ik heb en superzin in, vind het net als papa en mama ook wel een beetje spannend hoor!

Morgenvroeg gaan we eindelyk weer zwemmen, door de ziekenboeg konden we 2x niet gaan, dat is wel jammer. Er is ook weer een x afzwemmen geweest, maar dat heb ik dus gemist :-s
Nou ja, ik geloof dat het in juni weer is, en ik heb nog 3 jaar de tyd om nog 5 diploma's te halen hihi.
Dat komt helemaal goed!

En als laatste, hoe vinden jullie de uitnodiging die mama voor myn verjaardag heeft gemaakt??

Mooi hé :-D
Nog maar 1 week en 6 dagen, en dan is t zover!
Dan wordt ik 1!!
Myn verjaardagskleren liggen al klaar, maar die show ik pas als ik ze aanheb hihi ;-)

Aankomende zondag gaan papa, mama en ik naar de dierentuin in arnhem, dan komen (byna) alle mei-mama's van mama's forum, en hebben we een gezellige meeting!!
Ik heb er superzin in!!

Nou tot de volgende keer maar weer!

3 opmerkingen:

*~SCRAP-GEK~* zei

hoi Luna, wauw! wat heb je toch weer veel meegemaakt joh! :-) en wat gaaf dat je zoveel nieuwe spulletjes hebt gekregen! super! fijn dat je weer beter bent....ziek zijn is niet leuke he? tot gauw! groetjes Marije.

prachtige uitnodiging hoor....ik kom ook...met een heel leuk cadeautje! ;-)

Heidie zei

wat een boel dingen heb je al weer gedaan. En je wordt al bijna 1 jaar oud. Ben benieuwd naar de foto's van je verjaardags kleren.
liefs Heidie

Je@net zei

Ha meissie, wat een leuke kleertjes heb je toch weer gekregen!!
Ben benieuwd hoe de logeerpartij gegaan is....heb je je een beetje netjes gedragen bij opa en oma??!! LOL
Veel plezier in de dierentuin morgen!!