maandag 20 april 2009

Het feest!

Was erg gezelli!
Ik heb me supergoed vermaakt, kadootjes uitgepakt, gezellig geknuffeld en gekletst met iedereen, en ook nog goed geslapen en gegeten!
Dus mama en papa zyn helemaal trots :-D
Het was wel héél erg druk, dus mama heeft helemaal vergeten foto's te maken (ze schaamt zich diep hihi). Gelukkig zyn er veel foto's van mn "echte" verjaardag!
Die had ik al laten zien....
Wel kan ik jullie laten zien hoe erg ik verwend ben:

Vanmorgen heb ik samen met mama de slingers opgeruimd, en nog wat leuke foto's gemaakt.
Oja, gisteren kregen alle kindjes een kleinigheidje mee :-)
Deze foto's zyn ook van vanmorgen, mama en papa vinden dat ik nu écht géén baby meer ben, en dat ik al zo groot ben!
Mama zoekt stad en land af naar hoekbeschermers voor de tafel, maar vind nergens passende.....
Nog maar even zoeken dus ;-)
In de tussentyd ga ik wel overal staan hihi.
Tot snel!!

3 opmerkingen:

*~SCRAP-GEK~* zei

ooooooooh jij bent echt super verwend Luna! WAUW! en die foto's zijn ook SUPER...inderdaad...je bent al een grote meid hoor! :-)

groetjes Marije.

Heidie zei

je bent al echt een grote meid. De foto's zijn super. Gelukkig heeft je scraptante wel een foto gemaakt.
liefs Heidie

Iris zei

Wat een leuke fotos en wat ben jij verwend zeg!

Zeg maar tegen mama dat je bij de Hema beschermers hebt voor de tafelhoeken (max had die er alleen zo af...) en bij veel bouwmarkten verkopen ze deze. Misschien dat ze de juiste kan vinden!