dinsdag 14 april 2009

HIEP HIEP HOERA!!

EINDELIJK BEN IK DAN 1 JAAR!!
En wat heb ik een leuke dag gehad!!
We vieren de verjaardag pas zondag, omdat ik anders s'avonds al in bed lig als de visite kom, maar vandaag ben ik ook al heel erg verwend!
Papa en mama waren allebei vrij, en kwamen mij vanmorgen zingend uit bed halen. Dat vond ik eerst wel een beetje gek hihi, maar toen ik beneden de slingers en ballonnen zag, was ik helemaal blij!
Toen mocht ik mijn kado uitpakken, ik heb een mooie popenwagen gekregen, mét een pop. Die vond ik zo lief, ik gaf haar gelijk een kusje!
Van ome chris kreeg ik stoere schoentjes, die mocht ik vandaag al uitpakken. Daar kan ik al goed op rondstappen hoor!
Maar dat was nog niet alles.
Monique (das de buurvrouw) kwam langs met een hele mooie bollero!
En mama's oom Hans & tante Katje brachten een super gaaf rokje mee!
En tot slot kwamen opa en oma Duitsland nog met een supergave Puky auto van.......PRINSES(ZIN hihi) LILLIFEE!!
Die vind ik zo cool!
En hun buren hadden ook een pop voor me meegegeven, lief hé!
Die kreeg natuurlyk ook een kusje haha, ben op de kustoer ;-)
Ik kreeg ook allemaal kaartjes met de post, die hangen in de kamer!!
Mama had een mooie taart voor me gebakken, die mocht ik smiddags lekker opsmikkelen!
Mama hoopte steeds dat ik in de taart ging rammen, maar ik heb lekker heel voorzichtig gedaan, zoals je ziet!
En toen ik niet meer wilde, heb ik de grond vol gegooid hahaha.
En nu ben ik hééééééél moe, dus ik ga lekker slapen!!

6 opmerkingen:

Antoinette zei

Gefeliciteerd... Hiep hiep hiep.

Dikke kus van mij
Antoinette

Heidie zei

Hiep hiep hoera.
Gefeliciteerd met je verjaardag.
liefs Heidie

Je@net zei

HOERA....eindelijk 1 jaar!!
Gefeliciteerd met je verjaardag Luna. Vond het vanmorgen errug gezellig en de taart was yummie!!

Iris zei

Hieper de piep Hoera!!!
Jeetje ben jij intussen ook al 1 jaar! Wat gaat het toch snel hè.
Je hebt hele leuke cadeautjes gekregen! Wat een bofferd. En zo'n mooie taart! Is natuurlijk ook zonde om die kapot te slaan!

*~SCRAP-GEK~* zei

HIEP HIEP HOERA!!!!!! 1 jaar alweer...time flies! ik zie dat je lekker verwend bent Luna!!!! gaaf hoor! SUPER foto's! :-)

liefs Marije.

Anoniem zei

Hoi,

ik een vraagje. ik vond via google de uitnodging voor de eerste verjaardag van jullie dochter en vind deze zo leuk dat ik hem ook graag wil bestellen voor mijn dochtertje.

Kun jij mij vertellen waar je hem hebt laten maken?

alvast bedankt,

groetjes natasja
natasja_dam@hotmail.com