dinsdag 7 april 2009

Ik kan weer wat nieuws!!

Jaja nadat ik me al op kan trekken in de box, kan ik nu ook weer gaan zitten!
En.....gisteren voor t eerst maar es geprobeerd van de ene hoek naar de andere hoek te lopen, langs het randje! En dat lukte!

Zaterdag hadden we opeens 2 logeetjes, Ruben en zyn mama, die ook naar de dierentuin zouden komen, belden of ze hier mochten slapen, dan hoefden ze niet 2x zo ver te ryden.
Ik lag al in bed toen ze kwamen, dus smorgens keek ik wel een beetje raar hoor. Maar ik vond het wel gezellig om met Ruben te spelen!

Zondag zyn we naar de dierentuin geweest. We waren ietsje te laat want ik moest eerst fruit eten, maar alle mama's, papa's en baby's hadden op ons gewacht.
Toen gingen we even zitten, mama en papa wilden wat eten, maar ik voelde me opeens niet zo lekker en spuugde zo over het eten heen, OEPS!! Ook had ik weer héél dun gepoept, zoals ik alweer een week doe (mét rode billen, dus misschien komen er weer tandjes) dus je kunt je voorstellen hoe lekker ik eruit zag :-S
Gelukkig was myn onderste shirtje nog schoon, en had ik een romper, rokje en maillot mee, dus was ik weer fris.
Na even twyfelen en aankyken zyn we toch maar gebleven, ik voelde me weer kiplekker hihi.
Toen we by elkaar zaten heb ik nog wel kennis gemaakt met de baby's die ik nog niet kende, maar in de dierentuin zyn we elkaar een beetje kwyt geraakt, dus kon ik niet meer met ze spelen. Wel jammer, dus ben ik maar gaan slapen hahaha, van 1 tot 4 :-D Want ik had s'morgens niet geslapen!
Hier 1 foto van de Burgers Zoo, de rest komt op mama's blog, heeft die ook weer wat te vertellen LOL.
Nog een weekje, en dan ben ik alweer jarig! Ik heb er wel zin in hoor, er komen allemaal gezellige mensen, en misschien gaan ze wel voor me zingen!!

Afgelopen week heb ik ook nog een nieuwe fiets gekregen, én nieuwe kleertjes...jaja ik weet t, ik ben verwend :-P
Maar een nederlands kindje kan toch niet zonder fiets hahaha:

4 opmerkingen:

Heidie zei

Heb je al weer wat nieuws geleerd. Je gaat echt met sprongen vooruit.
En ik zal zo even op de blog van je mama gaan kijken.
wat een mooie fiets heb je gekregen.
liefs Heidie

*~SCRAP-GEK~* zei

whahahahahahaha...lachuuuuuuh fiets hoor...met een mobieltje erop...of zie ik dat nu verkeerd! LOL! helemaal Tammie...hihihihi! staat je goed Luna! ik vond het woensdag gezellig bij P&P hoor...konden we lekker gek doen! :-) en inderdaad bijna jarig...time flies! ik kom de 19e 's ochtends samen met Jeanet en Noortje! en natuurlijk gaan we dan zingen en heeeeeel veel foto's maken! LOL! wel balen dat je bij burgers Zoo ziek werd...maar de foto is wel leuk...ik ga gauw naar je mama's blog hoor...kan ik de rest van de foto's bekijken! bye bye! :-) groetjes Marije.

Je@net zei

Wat een vet gave fiets heb je gekregen zeg!! Sjonge, jonge, misschien krijg ik ook wel zo'n mooie fiets als ik jarig ben!
Jammer dat je een beetje ziek werd in de dierentuin, maar gelukkig kon je al slapend toch nog gezellig erbij blijven ;-)
En wat zul jij er straks in je nieuwe kleren weer netjes bij lopen!
Fijn weekend, enne......niet teveel Paaseieren eten hè! LOL

Iris zei

Nou Luna wat knap dat je dit allemaal al kan zeg! Goed zo!
Voor mama het weet ren je de hele kamer door.

En wat een gave fiets heb je gekregen. Lekker roze!

Alvast een hele fijne 1e verjaardag en vergeet niet om HEEL hard in de taart te slaan!