zondag 16 september 2007

En dan is het zover...

Je droomt er al van sinds je samen hebt besloten om met de pil te stoppen, die dikke vette blauwe streep op de test!
26 mei heb ik de laatste pil genomen, en toen ben ik gelyk met foliumzuur begonnen. Omdat je dit eerst een maand moet slikken voor je zwanger raakt, zyn we in july pas voor t echie gegaan ;-) Nadat het de eerste maand niet gelukt was, was het in aug al raak! Op 26 augustus, om 7uur 's morgens hebben we POSITIEF getest :D
Wat er dan door je heen gaat is echt onbeschryfelyk! je beseft dat het een wonder is dat het zo snel gelukt is, en dat dit niet voor iedereen weg gelegd is. Dat is ook één van de redenen dat ik me diezelfde dag nog op heb gegeven voor Moeders voor Moeders!
Inmiddels ben ik 7 weken en 3 dagen zwanger.
De 1e afspraak by de verloskundige staat gepland op 1 oktober, dan maken we een afspraak om de 1e echo te laten maken!
Opa's en oma's to be, mn broertjes, ooms & tantes, goede vrienden en wat buren zyn inmiddels op de hoogte.
Leuk dat jullie mee komen lezen op myn online zwangerschapsdagboek!
Ik ga sowiezo elke donderdag (dat is mn week-wisselingsdag hihi) een update doen, soms vaker.

4 opmerkingen:

*~SCRAP-GEK~* zei

oooooh tammie...ik ben zo super blij voor jullie!!!! ik word scraptante!!! joehoe! vind het super leuk dat je een blog bij gaat houden en dat wij een beetje van jullie belevenissen mee mogen genieten! heel veel plezier met je zwangerschap! geniet erm aar lekker van saampjes! groetjes marije.

Je@net zei

En natuurlijk ook ff de felicitaties van scrapoma!!! LOL
Vind het helemaal super en ben zo vreselijk blij voor jullie!!
We gaan er lekker 9 maanden van genieten samen!!

Tamara zei

Hey Tamaar,

Wat een nieuws! Ik vind het helemaal geweldig voor jullie!

Ik zal proberen om je updates te volgen. Leer ik ook wat van voor later hè? ;-)Alhoewel, erg lang zal het bij ons ook niet meer duren aan Brian zijn reactie op jullie nieuws te merken.

Geniet er de komende 9 maanden samen van.

Gr. Je Naamgenoot

johan zei

dit is geweldig nieuws.........Tamara ( icie) en Maikel gefeliciteerd en geniet samen ervan.

en we ( tony,john,ed en ikzelve) zullen natuurlijk proberen om de Limburg meeting zo vroeg als mogelijk te plannen.

groetjes Johan en Marlie

ps: zal deze blog natuurlijk aan mijn favorieten toevoegen