zondag 23 september 2007

Shame on me...

Maar de eerste update donderdag is al niet gelukt ;-)
Tja druk druk druk, veel werken, bruiloft, enz, enz, dus dan maar een update op zondag!
Alles gaat goed hier, nog steeds nauwelyks misselyk, maar erg moe.
Wel, vooral 's avonds, al een beetje een buikje. Al schynt t dat dat meer door de darmen en de baarmoeder komt, dan door ons beebje (die is pas 2 cm), maar grappig is t wel :-D
Maikel vraagt iedere week hoe groot onze kleine is haha, maar goed dat ik wat boeken in huis heb en lang leve internet!
Nog maar 8 dagen, en dan gaan we al naar de vk, wat gaat het snel zeg.
Zal bly zyn als de eerste 12 weken voorby zyn, maar dat zal wel normaal zyn ;-)

1 opmerking:

*~SCRAP-GEK~* zei

hoi tammie, ik blijf het echt super leuk vinden om al jullie belevenissen te volgen! vooral omdat we elkaar de laatste tijd zo weinig zien! :-( enne al een buikje??? foto? LOL!leuk dat maikel zo betrokken is bij de baby.....vind ik echt super dat jullie het saampjes zo intens beleven! enne op naar de twaalf weken....snap dat je daar naar toeleeft! ik zie je donderdag! groetjes marije.